“သံုးဘ၀သစၥာ” အခ်စ္နွင္႔ဘ၀ဂမၻီရ အခန္းဆက္၀တၳဳရွည္ၾကီး ေအာင္ေကာင္းမြန္(လားရွိဳး)

                                                                     အခန္း(၆)
“လြန္စြာမွထူးျခားသည့္ သိဒၶိရွင္ႀကီး ကၽြႏု္ပ္ထံသို႔ ၾကြေရာက္လာျခင္း”

အထက္ပါအျဖစ္အပ်က္မ်ားသည္ ၁၉၈၈ခုႏွစ္၊ (၈)လပိုင္းတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ျဖစ္ေပၚခဲ့ေသာ ရွစ္ေလးလံုး အေရး
အခင္းကိုအေၾကာင္းၿပီး ျမန္မာႏိုင္ငံရွိ မူလတန္းေက်ာင္းမ်ားမွသည္ အလယ္တန္း၊ အထက္တန္းေက်ာင္းမ်ားအျပင္ တကၠသိုလ္ႀကီးမ်ားအထိ အခ်ိန္ကာလအကန္႔အသတ္မရွိ ေက်ာင္းမ်ားပိတ္လိုက္ေသာအခ်ိန္ကာလမွာပင္ျဖစ္ေလေတာ့၏။
၁၉၈၉ခုႏွစ္၊ ဇြန္လတြင္ ျမန္မာတစ္ႏိုင္ငံလံုး တည္ၿငိမ္ေအးခ်မ္းမႈတို႔ ျပန္လည္ရရွိလာသည္ႏွင့္အမွ် မူလတန္းေက်ာင္းႏွင့္
အလယ္တန္းအဆင့္ အလယ္တန္းေက်ာင္းသားမ်ားအားလံုးကို ပံုမွန္ေက်ာင္းတက္ႏွစ္အတိုင္း ျပန္လည္ဖြင့္လွစ္လိုက္ေလ၏။
ထိုအခ်ိန္၌ ကၽြႏု္ပ္၏ပညာအရည္အခ်င္းသည္ (၇)တန္းမွ်သာျဖစ္၍ ေက်ာင္းျပန္တက္ရန္
ကၽြႏု္ပ္၏မိဘမ်ားမွေျပာ ဆို၍ ေက်ာင္းအပ္မည္ဟုဆိုၾကေလ၏။ ကၽြႏု္ပ္သည္ အလုပ္လုပ္ေနရသည္ကိုသာ
ေပ်ာ္ရႊင္ေနၿပီျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ေက်ာင္းတက္ခ်င္စိတ္မွာ လံုးဝကိုမရွိေတာ့။ သို႔ေသာ္လည္း ကၽြႏု္ပ္၏
မိခင္ႏွင့္ဖခင္တို႔မွာ ေက်ာင္းမတက္လို႔မရ၊ ဆယ္တန္း ေအာင္ ေအာင္ေတာ့ ေက်ာင္းတက္ရမည္။
ဆယ္တန္းေအာင္ၿပီးမွ အလုပ္လုပ္ခ်င္ရင္ဆက္လုပ္ရန္ အေဝးသင္တက္ရန္ တုိက္တြန္းၿပီး ေက်ာင္းျပန္တက္ခိုင္းၾကေတာ့၏။
ကၽြႏု္ပ္၏ ဓါတ္ပံုပညာသင္ၾကားေပးခဲ့ေသာဆရာႏွစ္ဦးလံုးလည္း မိဘႏွစ္ပါးကဲ့သို႔ပင္
ေက်ာင္းသာျပန္တက္ရန္ တိုက္တြန္းေလေတာ့၏။ ထို႔ေၾကာင့္ပင္ ထိုစဥ္ ကၽြႏု္ပ္တစ္ေယာက္မွာ
အမ်ားႏွင့္တစ္ေယာက္ျဖစ္သြားေသာေၾကာင့္ အားမတန္ မာန္ေလ်ာ့လိုက္ရသလို
(၇)တန္းေက်ာင္းသားဘဝျဖင့္ပင္ လား႐ိႈးၿမိဳ႕၊ အ.ထ.က(၂)၌ ျပန္လည္၍သာ ေက်ာင္းတက္ျဖစ္ခဲ့ေလေတာ့၏။


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ကၽြႏု္ပ္သည္ ဂမၻီရပညာရပ္မ်ားအား ငယ္စဥ္ဘဝမွပင္ ဝါသနာပါခဲ့သည့္အားေလ်ာ္စြာ ခရစ္သကၠရာဇ္(၂၀၀၃)ခုႏွစ္မွ စ၍ ႏိုင္ငံေက်ာ္ ေဗဒင္လကၡဏာဆရာႀကီး ႏိုင္ငံေက်ာ္စာေရးဆရာႀကီးျဖစ္ေသာ ဂမၻီရပညာရွင္ အဘေဒါက္တာမင္းသိခၤထံ
ေရာက္ရွိကာ တားေရာ့၊ ေဗဒင္၊ လကၡဏာ၊ အင္း၊ စမႏွင့္ ဂမၻီရပညာအဖံုဖံုအား သင္ၾကားခြင့္ရရွိခဲ့ေတာ့၏။

၂၀၀၄ခုႏွစ္၊ ဇူလိုင္လ(၃)ရက္ နံနက္ခင္းမွစ၍ပင္ ကၽြႏု္ပ္၏ မဟာေက်းဇူးရွင္ဆရာသခင္ႀကီးျဖစ္ေသာ
အဘ ေဒါက္တာမင္းသခၤ မွ တပည့္ရင္းတစ္ဦးအျဖစ္ တရားဝင္သတ္မွတ္အတည္ျပဳၿပီး
ဂမၻီရအမည္အျဖစ္ ဆရာေအာင္ေကာင္းမြန္ ဟု မွည့္သြင္ေခၚေဝၚေစခဲ့ေလ၏။
၂၀၀၃ခုႏွစ္၊ ေဖေဖာ္ဝါရီလ(၁၈)ရက္မွစ၍ ကၽြႏု္ပ္သည္ မဟာဂႏၶာရီဆန္ေသာ ၁၀၂၉ ရက္ရွိေသာ (၄၉)ရက္၊
(၂၁)ထံု အဓိ႒ာန္ႀကီးကို စတင္ျပဳလုပ္က်င့္ၾကံျဖစ္ခဲ့ေတာ့၏။ ထို႔အတြက္ေၾကာင့္ပင္ ကၽြႏု္ပ္ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ
ဓါတ္ပံု႐ိုက္ျခင္း၊ ဗြီဒီယို႐ိုက္ျခင္း၊ သတင္းေထာက္အလုပ္မ်ားႏွင့္ စီးပြားေရးကိစၥမွန္သမွ်ကို
ရပ္ျပစ္လိုက္ေတာ့၏။
ထိုအခါ စားဝတ္ေနေရးအတြက္ ေဗဒင္သာေဟာမည္ဟုဆံုးျဖတ္ခါ ေဗဒင္ဆရာဘဝကို စတင္ခံယူၿပီး လား႐ိႈးၿမိဳ႕၊
ရပ္ကြက္(၁၂)၊ ျပည္ေထာင္စုအားကစားကြင္းတုိက္တန္း၊ အခန္းအမွတ္(၂၅)တြင္ တစ္ဦးတည္း
အဓိ႒ာန္လုပ္ရင္း ေနထိုင္ ကာ ေဗဒင္ေဟာျဖစ္ခဲ့ေတာ့၏။
အဓိ႒ာန္ႀကီးမွာ ၂၀၁၀ခုႏွစ္၊ ဇန္နဝါရီလ(၂၆)ရက္ေန႔တြင္ ပထမအဆင့္ (၇)ထံု (၃၄၃)ရက္
ေအာင္ျမင္ၿပီးေျမာက္ခါ ေခတၱနား၍ ေကာ့မစ္အား ျဖည့္တင္းျဖစ္ခဲ့၏။ ၂၀၁၁ခုႏွစ္၊ ေဖေဖာ္ဝါရီလ(၁၆)ရက္ေန႔တြင္
ကၽြႏု္ပ္အဓိ႒ာန္ႀကီးအား ဆက္လက္ၿပီး ဒုတိယအဆင့္ (၇)ထံု၊ (၃၄၃)ရက္ျပဳလုပ္ျဖစ္ခဲ့ျပန္ေတာ့၏။
၂၀၁၁ခုႏွစ္၊ ၾသဂုတ္လ(၂၂)ရက္တြင္ က်န္းမာေရးဆိုးဝါးလာေသာေၾကာင့္ လား႐ိႈးျပည္သူ႔ေဆး႐ုံႀကီးသို႔
(၁၄)ရက္ တက္ေရာက္ကုသမႈခံယူကာ သေဘာမေနာလြန္စြာျဖဴစင္ၾကကုန္ေသာ
ပါရဂူႀကီး ေဒါက္တာ ေဒၚျမင့္ျမင့္စိန္ႏွင့္ တာဝန္က် လက္ေထာက္ဆရာဝန္မ်ား၊
သူနာျပဳဆရာမႀကီး ေဒၚခင္သန္းႏု၊ ဆရာမ ေဒၚျမင့္ျမင့္ၾကဴႏွင့္ ဆရာမ ေဒၚေအးတို႔၏ ျပဳစုကုသ ေပးမႈေၾကာင့္ ကၽြႏု္ပ္က်န္းမာေရးမွာ ျပန္လည္ေကာင္းမြန္လာကာ ေဆး႐ံုမွက်န္းမာစြာဆင္းခဲ့ႏိုင္သလို
အဓိ႒ာန္ႀကီးမွာလည္း လံုးဝကိုမပ်က္ဘဲ ေအာင္ျမင္စြာျပဳလုပ္ျဖတ္သန္းႏိုင္ခဲ့ေတာ့၏။
ေဆး႐ံုဆင္းျပီးအနားယူေနခ်ိန္မွာလည္း ကၽြႏု္ပ္အေပၚတြင္ ေမာင္ႏွမရင္းပမာ ဂ႐ုစိုက္
ျပီး လက္ေထာက္ဆရာဝန္ ေဒါက္တာ နန္းခင္ဝတ္ရည္ႏွင့္ ေဒါက္တာ ခင္ျပည့္စံုတို႔မွာလည္း
အာ႐ံုေၾကာအားတိုးေဆးမ်ား ထိုးေပးခဲ့ ေသာေၾကာင့္ပင္ သိသိသာသာကို ကၽြႏု္ပ္က်န္းမာေရးမွာ
ထူထူေထာင္ေထာင္ျဖစ္၍ အလုပ္ျပန္လည္ ျပဳလုပ္ႏိုင္ခဲ့ေတာ့၏။
လား႐ိႈးၿမိဳ႕၏ ျပည္နယ္စည္ပင္ အၿငိမ္းစားအရာရွိျဖစ္သူ၊ လား႐ိႈးၿမိဳ႕၊ သာသနာ၂၅၀၀ဆုေတာင္းျပည့္ေစတီေတာ္
ေဂါပကအတြင္းေရးမွဴး ဦးလွေက်ာ္မွာ ကၽြႏု္အား ၄င္းဘုရားမွာ ေဗဒင္ေဟာခန္းဖြင့္ရန္
တိုက္တြန္းအၾကံျပဳၿပီး လိုအပ္ သမွ် ျဖည့္ဆည္းေပးမႈေၾကာင့္ပင္ ၂၀၁၁ခုႏွစ္၊ ႏိုဝင္ဘာလ(၂၃)ရက္ေန႔တြင္
ကၽြႏု္ပ္ျပန္လည္ ေဗဒင္ေဟာျဖစ္ခဲ့ပါေတာ့၏။
ဤသို႔ႏွင့္ပင္ အဓိ႒ာန္ႀကီးမွာလည္း ျပဳလုပ္ျဖတ္သန္းခဲ့ရာ ၂၀၁၂ခုႏွစ္၊ ေဖေဖာ္ဝါရီလ(၇)ရက္ေန႔တြင္ ကၽြႏု္ပ္၏
အဓိ႒ာန္ႀကီး သံုးခ်ဳိးႏွစ္ခ်ဳိးခန္႔ျဖစ္ေသာ (၆၈၆)ရက္ေအာင္ျမင္ၿပီးေျမာက္ခဲ့ေလေတာ့၏။
ယခုေဖာ္ျပခဲ႔သမွ်မွာကားက်ြန္ုပ္၏လတ္သေလာလုပ္ေဆာင္ျဖတ္သန္းမွူမ်ားသာျဖစ္၏။
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
တစ္ေန႔ေသာ ညေနခင္းတစ္ခုတြင္ ကၽြႏု္ပ္သည္ လား႐ိႈးၿမိဳ႕(ေတာင္ေပၚဘုရား)သာသနာ၂၅၀၀ေစတီေတာ္
ရင္ျပင္ေတာ္ေပၚတြင္ တစ္ဦးတည္းပင္ ထိုင္ရင္း ေတြးမိေတြးရာပင္ ေတာင္စဥ္ေရမရသကဲ့သို႔ ေတြးေတာေနမိေတာ့၏။
စီးကရက္မ်ား တလိပ္ၿပီးတလိပ္ ႐ိႈက္ဖြာရင္းႏွင့္ပင္ အခ်ိန္တို႔သည္ ကုန္မွန္းမသိ ကုန္လြန္ခ်င္တိုင္း ကုန္လြန္ေနေလ၏။

က်ြန္ုပ္၏ဘ၀ျဖစ္စဥ္တို႔အားအေသအခ်ာျပန္လည္ကာေတြးၾကည္႔လိုက္လွ်င္ျဖစ္စဥ္
တခ်ိဳ႔မွာကားလြန္စြာကိုပင္ဆန္းၾကယ္ေန၏။
က်ြန္ုပ္ဘ၀သည္လြန္စြာမွကိုပင္ျဖစ္စဥ္မ်ားသည္ကားအစြန္းနွစ္ ဘက္မွာပင္ျဖစ္ေပၚတည္ရွိေနတတ္၏။
လြန္စြာမွ ေအာင္ျမင္မွူမ်ားရရွိခဲ႔သည္မ်ားရွိသလိုလြန္စြာမွလည္းဆံုးရွံူးမွူတို႔သည္ကားျဖစ္ခဲ႔ဘူးေလ၏။
လြန္စြာကိုပင္ေပ်ာ္ရြွင္ ၾကည္နူးဖြယ္တို႔ရရွိခဲ႔သလိုလြန္စြာမွကိုလည္းေၾကကြဲဆို႔နင္
႔မွူတို႔သည္လည္းရရွိခံစားခဲ႔ရေလ၏။
လြန္စြာၾသဇာရွိခဲ႔သည္
ဟုေျပာ၍ရေသာအခ်ိန္ကာလတို႔အားျဖတ္သန္းခဲ႔ရဘူးသလို က်ြန္ုပ္ေျပာေသာစကားမွန္
သမွ်အားမည္သူကမွ်အေရးမထားခဲ႔ေသာအခ်ိန္ကာလတို႔သည္လည္းက်ြန္ုပ္ဘ၀တြင္ရွိခဲ႔ဘူးေတာ႔၏။
လြန္စြာမွခ်မ္းသာလွသည္ဟုေျပာလွ်င္ေျပာ၍ရ ေသာအေခ်အေနမ်ိဴးလည္းက်ြန္ုပ္
ဘ၀ျဖတ္သန္းမွူတြင္၇ွိခဲ႔ဘူးသလိုကုန္းေကာက္စရာ
ကိုပင္မ၇ွိေလာက္ေအာင္လဲဆင္းရဲမြဲေသခဲ႔႔ဘူးေတာ႔၏။
လူတခ်ိဳ႕သည္က်ြန္ုပ္အားလြန္စြာသေဘာမေနာေကာင္းလွသည္
ဟုေျပာေနသည္မ်ားရွိခဲ႔ရသလိုလြန္စြာသေဘာထားဆိုးသူၾကီး
ဟုလည္းလူတခ်ိဳ႕တို႕ေျပာဆိုသည္မွာလည္းရွိခဲ႔ဘူးေတာ႔၏။
လြန္စြာက်ြန္ုပ္အားခ်စ္ၾကသူေတြရွိခဲ႔
သလိုက်ြန္ုပ္နာမည္မၾကားခ်င္ေလာက္ေအာင္ကိုပင္မုန္းတီးသူမ်ားလည္း
က်ြန္ုပ္ဘ၀တြင္ရွိခဲ႔ဘူးေၾကာင္းကိုေကာင္းစြာကိုပင္က်ြန္ုပ္မွာသိရွိခဲ႔ရေလ၏။

ကၽြႏု္ပ္ ၏ငယ္စဥ္ဘဝျဖစ္စဥ္တခ်ဳိ႕အားေတြးေတာမိလွ်င္ လြန္စြာမွပင္ အသည္းနာစရာမ်ားကိုပင္ခံစားမိခဲ့ေတာ့၏။
ငယ္စဥ္ကာလ ကေလးသာသာ ဘဝေလးမွ စ၍ပင္ လူႀကီးတန္းတူ အလုပ္ေတြကို မႏိုင္မနင္းလုပ္ခဲ့ရ၏။
သူတပါး တိုင္းတပါးနယ္တြင္ ဟိုလူမ်က္ႏွာၾကည့္ ဒီလူမ်က္ႏွာ႐ိုေသ၊ ဟို႔လူ႔ေၾကာက္ ဒီလူရြံ႕ ခဲ့ရေတာ့၏။
အခ်ဳပ္အျခာအာဏာစိုးမိုး၍ ကမၻာ့အလယ္တြင္ ႀကီးျမတ္ထည္ဝါစြာ ရပ္တည္ေနသည္ဟုဆိုသည့္ ဂႏၶာဟရာဇ္
တိုင္းႀကီးမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ့အတြက္ေတာ့ လြန္စြာမွပင္ တရားမႈကင္းမဲ့သည့္ တရားမဲ့နယ္ေျမတစ္ခုလို႔ပင္ ထိုစဥ္ကာလမွာ ထင္ေရာင္ထင္မွားျဖစ္ခဲ့ရေတာ့၏။ ေန႔အခါတြင္လည္း ေန႔ဘက္ဆိုင္ရာ လူတခ်ဳိ႕ကုိ ေၾကာက္ခဲ့ရသလို ညဘက္တြင္လည္း
ညဘက္ဆိုင္ရာ ညငွက္မ်ားကို ေၾကာက္ခဲ့ရေလေတာ့၏။ လူမိုက္႐ိုင္းမ်ားကဲ့သို႔ရွိ၏။ ၄င္းတို႔ကို ကၽြႏု္ပ္မွ အဖြဲ႕မွၾသဇာရွိသူ
သံုးေယာက္ခန္႔ကို ေကၽြးေမြးအရက္တိုက္၍ ေပါင္းထားရ၏။ တဖန္ ကင္းလွည့္သည့္ ပတ္တေရာင္ရဲမ်ားလည္းရွိျပန္၏။
၄င္းတို႔မွာလည္း ကၽြႏု္ပ္လို လမ္းနံေဘး အဖီအခန္းက်င္းေလးငွားေနရသူ ျမန္မာႏိုင္ငံသားမ်ားဆိုလွ်င္
သူတို႔စိတ္ထင္သလို လုပ္၏။ မသကၤာဘူးဆိုၿပီး ဖမ္းခ်င္ဖမ္း၏။ အခ်ဳပ္ခ်၏။ ဒဏ္ေငြေဆာင္ရတတ္၏။
တခါတရံတြင္လည္း မူးယစ္ေဆးႏွင့္ ပတ္သက္၍ စစ္ေဆးမႈမ်ားျပဳတတ္ၾက၏။ ဆီးခ်က္ခ်င္းသြားခုိင္း၏။
ၿပီးလွ်င္စစ္၍ မူးယစ္ေဆးသံုးသည္ဟုယူဆလွ်င္ ေခၚေဆာင္သြား၏။ အေရးယူေထာင္ခ်မႈကိုေတာ့မျပဳ။
အစိုးရမွ တာဝန္ယူေဆးျဖတ္ေပး၏။ အကယ္၍မ်ား မူးယစ္တမ်ဳိးမ်ဳိး လက္ဝယ္စစ္ေဆးေတြ႕ရွိခဲ့လွ်င္ေတာ့
တရားဥပေဒႏွင့္အညီ ျပဳလုပ္ၾက၏။

ထိုစဥ္ကာလတြင္ ဒုကၡဟူသည့္ အရာႀကီးသည္ ကၽြႏု္ပ္၏ ဇနီးသည္တစ္ဦးလိုပင္ အနားမွာအစဥ္ရွိေနေတာ့၏။
ညစဥ္ မိခင္ျဖစ္သူအား တမ္းတ၍ ခ်စ္ေမတၱာတို႔ႏွင့္ ေထြးေပြ႕ယုယခဲ့မႈေတြအား ျပန္လည္၍
ရခ်င္လြန္းလွသလို ဖခင္ျဖစ္သူ၏ လံုၿခံဳခိုင္မာစြာအားကိုးဖြယ္အမွန္ ဖခင္ေမတၱာအားလည္း
ျမင္ေယာင္ၾကားေယာင္မိခဲ့ေတာ့၏။
မ်က္ရည္စို႔စို႔ႏွင့္ ပင္ ရင္တြင္းတြင္ စူးစူးႀကီးေအာင့္ေနေသာ ေဝဒနာတစ္ခုမွာလည္း
ဘယ္ဘက္ရင္အံုတြင္းတြင္္ ခံစားေနရေတာ့၏။ ငါ့ဘဝဟာ ဒုကၡဆိုတဲ့အရာႀကီးကိုဘဲေျပာတာလား . . .
သုခဆိုတဲ့အရာဟာ ဘယ္ေသာအခါမွ ငါရမွာလည္း၊ ရေရာရႏိုင္ဦးမွာလား ... ဟုပင္ အေျဖရွာ၍
မည္သို႔မွ်ပင္မရခဲ့ေသာ ထြက္ေပါက္ဟူ၍ ရွာေလပိတ္ေလ ဒုကၡဝကၤပါအတြင္းဝယ္ ေရာက္၍ေနေတာ့ သလိုပင္ ျဖစ္ခဲ့ရေတာ့၏။
နံနက္(၄)နာရီထိုးတာနဲ႔ထရ၏။ သန္႔စင္မႈမ်ားကို လမ္းေထာင့္ရွိေရကန္တစ္ခုနံေဘးတြင္ မ်က္ႏွာသစ္၊ သြားတိုက္ ရ၏။
ၿပီးလွ်င္ အမ်ားသံုးေရအိမ္သို႔သြားရ၏။ အမ်ဳိးသားတစ္ခု၊ အမ်ဳိးသမီးတစ္ခုထားရွိ၏။
တံခါးလံုးဝမရွိ၊ တစ္ဦးႏွင့္တစ္ဦး အၾကားတြင္ နံရံအကန္႔မ်ားေတာ့ရွိ၏ ေရာက္ခါစကေတာ့
ကၽြႏု္ပ္သည္ ရွက္ေန၍ပင္ ထိုအလုပ္ႀကီးလုပ္ႏိုင္ရန္အတြက္ အခ်ိန္ အေတာ္ပင္ေပးေနရ၏။
ထို႔ေၾကာင့္ အလုပ္တြင္ေနာက္က်ျပန္၏။ တေျဖးေျဖးႏွင့္ အရွက္စိတ္တို႔သည္ ႐ိုးသြားေတာ့ ေပ်ာက္သြားေလ၏။
ကၽြႏု္ပ္အလုပ္လုပ္သည့္ ဓါတ္ပံုဆိုင္သို႔ နံနက္(၅း၀၀)နာရီအေရာက္သြားရ၏။
ၿပီးလွ်င္ အလုပ္ႏွင့္လက္ မျပတ္ ဓါတ္ပံုပစၥည္းမ်ားကို မႏိုင္မနင္း တင္ရခ်ရ၏။
အလုပ္မ်ား မနားတမ္းပင္ ေန႔ခင္း(၂း၀၀)နာရီအထိ ျပဳလုပ္ရေတာ့၏။
နံနက္ခင္း(၈း၀၀)နာရီတြင္ေတာ့ အလုပ္ရွင္မွ ဆန္ျပဳတ္တစ္ခြက္ႏွင့္ အီၾကာေကြးတစ္ေခ်ာင္းေကၽြး၏။
ထိုအာဟာရဓာတ္ေလး ႏွင့္ပင္ ကၽြႏု္ပ္ေန႔ခင္း(၂း၀၀)နာရီအထိခံေအာင္ တင္းတိမ္၍ေနရေတာ့၏။
အလုပ္မွျပန္ရၿပီျဖစ္၍ ေန႔လည္စာအျဖစ္ ထမင္း ဝယ္၍စား၏။ ျမန္မာႏိုင္ငံမွ ဗမာအဖြားႀကီးတစ္ဦးဖြင့္ထားသည့္
ျမန္မာထမင္းဆုိင္တြင္ အၿမဲလို ဝင္၍စား၏။ အဘယ္ေၾကာင့္ ဆိုေသာ္ ကၽြႏု္ပ္အတြက္(၂၄)
နာရီလံုးစာ ထမင္းဟူေသာအရာ ဟင္းဟူေသာအရာႏွင့္ စားရသည္ျဖစ္ရာ ကၽြႏု္ပ္တတ္ႏိုင္ ေသာ
ေငြေၾကးႏွင့္ အဆင္အေျပဆံုးျဖစ္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္၏။ ၄င္းဗမာအဖြားႀကီးသည္ ေငြရွိေသာ ေက်ာက္ပြဲစား
ျမန္မာႏိုင္ငံ သားမ်ားဆိုလွ်င္ လြန္စြာဧည့္ဝတ္ေက် ၏။ ကၽြႏု္ပ္သြားလွ်င္ေတာ့ သူ႔ဆိုင္၏
အလုပ္သမားတစ္ေယာက္အား ထမင္းစားခ်ိန္ အစအဆံုးထိုင္၍ ၾကည့္ခိုင္းတတ္၏။
ႏႈတ္မွလည္း ဒီေရႊလီကိုေရာက္ေနတဲ့ ဗမာျပည္ကလူေတြက ဘဝ ပ်က္ရင္ ခိုးၾကတာေတြခ်ည္းဘဲဟု ေျပာတတ္ေသး၏။
ကၽြႏု္ပ္အား လစ္ရင္ဒီေကာင္ခုိးမွာဆိုၿပီး သူ၏ထမင္းဆိုင္ ေန႔စဥ္စား ေဖာက္သည္ ကိုယ့္ျမန္မာႏိုင္ငံသား အခ်င္းခ်င္းကိုပင္ တိုင္းတပါးနယ္တြင္ ေဖးမကူညီေဖာ္မရ၊ ေစာ္ကားေမာ္ကားျပဳၿပီး သူခိုး အျဖစ္ စြတ္စြဲေနျခင္းျဖစ္ေတာ့၏။
ထိုစဥ္ ၄င္းဗမာမႀကီးဆုိင္တြင္ ထမင္းတနပ္စားစရိတ္မွာ တ႐ုတ္ယြမ္ေငြ ငါးက်ပ္ႏွင့္ ဝေအာင္စား၍ရေသာေၾကာင့္သာ
ကၽြႏု္ပ္မွာ ေန႔စဥ္ႏွင့္အမွ် စိတ္ဒုကၡခံ၍ပင္ ေန႔လည္စာကို စားေနရျခင္းျဖစ္ေတာ့၏။ ေန႔စဥ္ ကၽြႏု္ပ္အား
ေစာင့္ၾကည့္ခိုင္းထားေသာ ထမင္းဆိုင္အလုပ္သမားထဲတြင္ နႏၵာဆိုသည့္ အသက္(၁၈)ႏွစ္ခန္႔ အပ်ဳိမေလးရွိ၏။
သူမသည္ မေကြးသူေလးပင္ျဖစ္ေလ၏။ သူမသည္ မျပင္မဆင္ႏွင့္ပင္ ထမင္းဆိုင္ ေအာက္ေျခသိမ္းအလုပ္သမေလးအျဖစ္
ျမင္ေနရျခင္းမွာပင္ ၾကည့္၍လြန္စြာေကာင္း၏။ လွသည္ဟုေျပာရမလားမသိ၊ မ်က္စိထဲတြင္စြဲ၍ေနတတ္၏။
ကၽြႏု္ပ္ကိုလည္း သူ၏ထမင္းဆိုင္ရွင္ အဖြားႀကီးအလစ္တြင္ ဟင္းမ်ား တမ်ိဳးၿပီးတမ်ဳိး ပို၍ခပ္ထည့္ေပးတတ္ေသး၏။
ကၽြႏု္ပ္ကတား၏။ “မလုပ္ပါနဲ႔ မနႏၵာ . . . ေတာ္ၾကာ အဖြားႀကီးသိရင္ အစ္မ အလုပ္ထုတ္ခံေနရဦးမယ္”
ဟုေျပာ၍တားေသာ္လည္းမရ။ ကၽြႏု္ပ္ အား မၾကာခဏ ႏႈတ္ခမ္းစူၿပီး သူလုပ္ခ်င္တာလုပ္မည္ဟူသည့္ပံုမ်ဳိးႏွင့္
ေစတနာလိုလို အၾကင္နာလိုလိုဟာမ်ဳိးကို မၾကာ ခဏအေပးခံရေလေတာ့၏။
ထိုသို႔္ကၽြႏု္ပ္မွာ ေန႔လည္စာ ထမင္းစားၿပီးလွ်င္ ကၽြႏု္ပ္အိပ္ခန္းရွိရာ အဖီေလးဆီသို႔ တခဏမွ်သြား၍နား၏။
ၿပီးလွ်င္ ျမန္မာႏိုုင္ငံမွလာသည့္ ဆင္ဆင္တံဆိပ္ပတ္ ေဆးေပါ့လိပ္ကို ထက္ဝက္ခန္႔ေသာက္၏။
ၿပီးလွ်င္ ကၽြႏု္ပ္၏ဘဝ တိုးတက္ရာ တိုးတက္ေၾကာင္းကိုမူ ကေလးသာသာရွိသည့္ ဦးေႏွာက္ႏွင့္စဥ္းစားတတ္ေတာ့၏။
တခါတရံတြင္လည္း ထမင္း ဆိုင္မွ မနႏၵာ၏အေၾကာင္းကိုေတြး၍မိေလ၏။
အခုအခ်ိန္မ်ားကြာ ငါသာ ဒီေရႊလီၿမိဳ႕ႀကီးမွာ ျမန္မာေလာပန္း(သူေဌးႀကီး) တစ္ေယာက္သာျဖစ္ခဲ့ရင္ေတာ့
င့ါကို ခ်စ္ၾက၊ ႀကိဳက္ၾက၊ အေရးလုပ္ၾကတဲ့မိန္းမေတြ ၾကင္နာခ်င္ေယာင္၊ ေစတနာထားခ်င္
ေယာင္ေဆာင္ေနၾကတဲ့ မိန္းမေတြဟာ လူမ်ဳိးေပါင္းစံုထဲကကို ရွိေနမွာေသခ်ာတယ္၊
ငါ့ကိုျမင္တာနဲ႔ “ကုိေဝလင္း … ကိုေဝလင္း”ဆိုၿပီး ငါ့နားမွာ ဝုိင္းဝိုင္းကိုလည္ေနၾကမွာဘဲ၊
အခုအခ်ိန္ လက္ေတြ႕ငါ့ဘဝဟာ ခိုင္းႏိႈင္းစရာမရွိေလာက္ေအာင္ နိမ့္က်ေနေတာ့ ဘယ္သူကမွ၊
ဘယ္မိန္းမပ်ဳိေလးကမွ ေဆးေဖာ္ေက်ာဖက္မလုပ္ၾကဘူး၊ လမ္းသြားရင္းနဲ႔ ေခြးတစ္ေကာင္
ေတြ႕ရင္ေတာင္ ဂ႐ုစိုက္ၾကဦးမယ္၊ ဒါေပမဲ့ ငါ့ကိုေတြ႕ရင္ေတာ့ ဘယ္သူမွ အေရးမစိုက္ၾကဘူး၊
အဲ့ဒါဘာလို႔လည္းဆိုတဲ့ အေျဖကိုရွာရင္လည္း ေငြမရွိလို႔ဆိုတာကို အဓိကေသာ့ခ်က္ဘဲျဖစ္ေနတယ္ . . .။
အဲ့ေတာ့ ေငြဆိုတာကို ငါရေအာင္ရွာမယ္ မရရေအာင္ရွာမယ္၊ ေငြရွာတယ္ဆိုတာက ပညာနဲ႔ဗဟုသုတဆိုတာလည္း
သိပ္ကိုအေရးႀကီးတယ္လို႔ ငါလား႐ိႈးမွာ ဓါတ္ပံု ပညာသင္ခဲ့တုန္းက ငါ့ဆရာသမားျဖစ္တဲ့
ကိုေဆြႀကီးနဲ႔ ကိုေဆြသက္က ေျပာခဲ့ဘူးတယ္၊ အဲ့ေတာ့ ငါေငြရွာရင္း ဆရာရွာမယ္၊ ပညာေကာင္းရွာမယ္၊ ၿပီးေတာ့ ငါတို႔ျမန္မာျပည္ ေစ်းဆိုင္ေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာကပ္ထားတဲ့စာေတြထဲက စာတစ္ေၾကာင္းကုိ ငါလိုက္နာရမယ္၊
ေငြရွာဖို႔ထက္ ေခၽြတာဖို႔ကအဓိကဆိုတဲ့ စာေၾကာင္းကုိလိုက္နာမယ္၊ ငါရွာလို႔ရတဲ့ေငြေတြကို ေသခ်ာ
စည္းကမ္းနဲ႔သံုးမယ္၊ အတတ္ႏိုင္ဆံုးေခၽြတာမယ္ဟု တစ္ကိုယ္တည္းပင္ ေလးေလးနက္နက္စဥ္းစားေတြးေတာရင္း
ၾကံဳးဝါးေၾကြးေက်ာ္ လိုက္မိေတာ့၏။
က်ြန္ုပ္၏ဘ၀သည္ကားယခင္လားရွိဴးတြင္ဓါတ္ပံုစတင္ရိုက္ေနစဥ္အေခ်အေနနွင့္ရွင္လွ်င္္႔ဆန္႔က်င္ဖက္ကို ပင္ကြာျခားသည္႕
ဘ၀သို႔ေရာက္ရွိသြားခဲ႔ေလျခင္းသာျဖစ္ေတာ႔၏။တရားက်စရာပင္ေကာင္းသလိုက်ြန္ုပ္၏ဘ၀ကိုလည္း က်ြန္ုပ္မေက် မနပ္ပင္ျဖစ္ခ်င္လွ၏။မည္သို႔ပင္ဆိုေစေလာကဒါဏ္ကိုခံ၍က်ြန္ုပ္ဘ၀ကိုအတတ္နိုင္ ဆံုးေကာင္းမြန္ေအာင္ျမင္ေအာင္
က်ိဴးစားစြမ္းေဆာင္မည္ဟုအားတင္းကာရွင္သန္ျဖတ္သန္းခဲ႔ေတာ႔၏။
ညေန တ႐ုတ္နာရီ(၃)နာရီခြဲ၊ ျမန္မာစံေတာ္ခ်ိန္(၂)နာရီခန္႔တြင္ ကၽြႏု္ပ္ ညေနအခ်ိန္ပိုင္း အလုပ္လုပ္ရသည့္
တ႐ုတ္ အရက္ဆို္င္သို႔ သြားရေတာ့၏။ ကၽြႏု္ပ္အတြက္ ညေနစာကို ထိုဆိုင္မွပင္ေကၽြး၏။ သို႔ေသာ္လည္း ထမင္းေကၽြးျခင္းမဟုတ္။
၄င္းဆိုင္တြင္ေရာင္းသည့္ အရက္အျမည္းျဖစ္ေသာ ေျမအိုးအသားျပဳတ္ႏွင့္ ဂ်ဳံေခါက္ဆြဲတစ္ပြဲစီမွ်သာျဖစ္၏။
ကၽြႏ္ုပ္မွာ ထိုအရက္ဆိုင္တြင္လုပ္ရသည့္ လုပ္ငန္းတာဝန္မွာ စားပြဲထိုးလည္းမဟုတ္၊ ပန္းကန္ေဆးလည္းမက်၊
ေငြေရေငြစစ္ဟုေျပာ လည္းမျဖစ္ႏိုင္၊ စားဖိုမွဴးလို႔ေျပာ၍လည္း ကၽြႏ္ုပ္အသက္အရြယ္ႏွင့္မရ၊
ထို႔ေၾကာင့္ ထိုဆိုင္၌ ကၽြႏု္ပ္၏ လုပ္ငန္းတာဝန္မွာ လိုအပ္ေနေသာ လစ္ဟင္းေနေသာေနရာတြင္ဝင္၍
၄င္းအလုပ္ကို ျဖည့္ဆည္းေပးရသူသာျဖစ္ေတာ့၏။ ထိုဆိုင္သို႔အေရာက္ တြင္ ကၽြႏု္ပ္ထူးထူးျခားျခား
လုပ္ေဆာင္ရေသာအလုပ္တာဝန္ တစ္ခုေတာ့ရွိ၏။
ထိုလုပ္ငန္းတာဝန္ကိုေတာ့ ထိုဆိုင္ကို ကၽြႏု္ပ္ စတင္ ဝင္ေရာက္အလုပ္လုပ္သည့္ေန႔ကပင္စ၍ လုပ္ခဲ့ရ၏။
ထိုအရက္အျမည္းဆုိင္တြင္ ကၽြႏု္ပ္အလုပ္ဆင္းခဲ့ေသာ ကာလ တေလွ်ာက္လံုးတြင္လည္း ေန႔စဥ္ပင္ျပဳလုပ္ခဲ့၏။
ထိုအလုပ္က ညေနဆိုင္ဖြင့္ခ်ိန္တြင္ ထိုဆိုင္ဘုရားစင္တြင္ ျပံဳးရႊင္ရယ္ေမာ ေနေသာ တ႐ုတ္သိဒၶိရွင္ႀကီး႐ုပ္ထုကို
ဖေယာင္းတိုင္အနီ(၂)တုိင္၊ အေမႊးတုိင္(၃)တိုင္ ပူေဇာ္ကန္ေတာ့ေပးရျခင္းဘဲျဖစ္ေတာ့ ၏။
ဘုရားစင္တြင္ သစ္သီးမ်ားကပ္လွဴထားျခင္း ရက္ေစ့၍ ျပန္လည္စြန္႔လွ်င္လည္း ကၽြႏု္ပ္မွာစားရ၏။
ထိုစဥ္ကာလမွာ ကၽြႏု္ပ္သည္ ထို တ႐ုတ္သိဒၶိရွင္လူဝႀကီး႐ုပ္ထု၊ ျမန္မာတို႔မွ အန္းကုန္းဘိုးဘုိးႀကီးဟု
ေခၚေဝၚၾကသလို တ႐ုတ္မ်ားမွာ မိလိႈင္ဖု(ဟ္)ေခၚ ႐ုပ္ထုႀကီးကို ပူေဇာ္ခြင့္ရခဲ့ျခင္းကို ကၽြႏ္ုပ္အေနႏွင့္
ေကာင္းစြာသေဘာ ေပါက္နားလည္ျခင္းမရွိခဲ့ပါ။ သို႔ေသာ္လည္း လြန္စြာမွ စိတ္ခ်မ္းသာ၏။
ငါ…တစ္ေန႔ ေအာင္ျမင္တဲ့ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ ျဖစ္လာဖို႔၊ ငါျဖစ္ခ်င္တာေတြအားလံုးျဖစ္လာဖို႔
ဒီတ႐ုတ္သိဒၶိရွင္ႀကီး ကူညီေပးမွာလားဟုပင္ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ျပန္၍ ေမးခြန္း ထုတ္မိ၏။
ရယ္လည္း အင္မတန္ ရယ္ခ်င္၏။ စိတ္ထဲတြင္လည္း ေပ်ာ္သလိုလို ခံစားေနမိ၏။
ကၽြႏု္ပ္အေတြးတြင္ ဖတ္ကနဲ အေတြးတစ္ခုေပၚလာ၏။
ငါ့အေနနဲ႔လိုခ်င္တာ၊ ျဖစ္ခ်င္တာ၊ လက္ရွိအခ်ိန္မွာ ခ်က္ခ်င္းလည္းျဖစ္ႏိုင္တာ၊ ၿပီးေတာ့
လက္ရွိ င့ါ အေျခအေနနဲ႔လည္း ငါဘယ္လိုမွ မလုပ္ႏိုင္တဲ့၊ လုပ္ႏိုင္စြမ္းမရွိတာတစ္ခုကို
ငါ ဒီတ႐ုတ္သိဒၶိရွင္ႀကီးဆီမွာ ယံုယံုၾကည္ၾကည္နဲ႔ ေတာင္းၾကည့္မယ္ကြာ၊
ငါနဲ႔ တကယ္ ပ႒ာန္းဆက္ပါတယ္၊ ဒီသိဒၶိရွင္ႀကီး င့ါကို တကယ္ကူညီေပးမယ္၊
ကူလည္း ကူညီေပး ႏိုင္တယ္ဆိုရင္ ငါ့ရဲ႕ေတာင္းဆိုမႈရမွာဘဲဟုပင္ အေတြးေပၚလာမိ၏။
ထိုေန႔ခ်က္ခ်င္းပင္ ကၽြႏု္ပ္အလုပ္လုပ္ရင္း မည္သည့္ အရာကို ေတာင္းဆိုရမည္နည္းဟုပင္ တစ္ေယာက္တည္း ေတြးေနမိေတာ့၏။
ကၽြႏု္ပ္ ညပိုင္းဆိုင္ပိတ္ခါနီးတြင္ ကၽြႏု္ပ္ဟာ တ႐ုတ္သိဒၶိရွင္ အန္းကုန္းဘိုးဘိုးႀကီးဆီ
လာေတာင္းဆိုရမည့္အခ်က္ကို ေကာင္းစြာေတြးေတာအၾကံရေတာ့၏။
ထိုစဥ္က တ႐ုတ္ႏိုင္ငံတြင္ လူတိုင္ေစ့ လက္ကိုင္ဖုန္းဟူ၍မရွိ။ အေတာ္ေလးခ်မ္းသာတဲ့ သူေဌးေပါက္စျဖစ္မွသာ ဝယ္၍ကိုင္ႏို္င္ေသာ ေခတ္အခ်ိန္သာျဖစ္၏။ လက္ကိုင္ဖုန္းမ်ားမွာလည္း ယခုေခတ္လို အမ်ဳိးအစား မ်ားမ်ားစားမရွိ။ “ပါပယ္ေက်ာင္”ဟုေခၚသည့္ CDMA 800 အား လက္ကိုင္ဖုန္းရွိ၏။ လိုင္းဖုန္းဟုေခၚသည့္ ကဒ္မပါေသာ ဆယ္လူလာဖုန္း ပံုမ်ဳိးနည္းတူရွိ၏။ GSM မွာ စ၍ေပၚေနၿပီျဖစ္ေသာ္လည္း လြန္စြာခ်မ္းသာသူ တ႐ုတ္ေလာပန္းႀကီးမ်ားသာ ကိုင္ႏိုင္၏။
ကၽြႏု္ပ္သည္ အန္းကုန္းဘိုးဘိုးႀကီးထံတြင္ ဟန္းဖုန္းေတာင္းဆိုမည့္အၾကံရျခင္းပင္ျဖစ္၏။ ထိုေန႔ ဆိုင္မွျပန္ခါနီးတြင္ အေမႊးတိုင္သံုးတိုင္မီးညႇိၿပီး အန္းကုန္းဘိုးဘိုးႀကီးထံတြင္ ႐ိုေသစြာ တ႐ုတ္နည္းဟန္အတုိင္း ဂါရဝျပဳကန္ေတာ့ၿပီး ဤသို႔ ေတာင္းဆိုမိေတာ့၏။ “တ႐ုတ္သိဒၶိရွင္ႀကီးဘုရား . . . သားေဝလင္း တစ္ခုေတာင္းဆိုေလွ်ာက္ထားခြင့္ျပဳပါဘုရား . . . ယေန႔ညလြန္ေျမာက္ မနက္ျဖန္ ဤဆိုင္သို႔ သားျပန္ေရာက္သည့္အခ်ိန္ အန္းကုန္းဘိုးဘိုးႀကီးကို ေန႔စဥ္ပံုမွန္ ပူေဇာ္သကဲ့သို႔ ပူေဇာ္ခ်ိန္မွာပင္ သားေဝလင္းရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္တစ္ခုကို ေတာင္းပါရေစဘုရား . . . မနက္ျဖန္မွစ၍ ေတာင္းဆိုခြင့္ျပဳပါ”ဟု အေလးအနက္ပင္ တုိင္တည္လိုက္၏။ ထို႔ေနာက္ ထပ္မွန္၍ တစ္ႀကိမ္ဂါရဝျပဳကန္ေတာ့၏။ ဤကဲ့သို႔ ကၽြႏု္ပ္ျပဳလုပ္ေန ျခင္းအား ဆိုင္ရွင္ျဖစ္သူ တ႐ုတ္အဘိုးႀကီးမွာ ေရေႏြးၾကမ္းေသာက္ရင္း ျပံဳး၍ၾကည့္ေန၏။ ထိုတ႐ုတ္အဘိုးႀကီးမွာ ျမန္မာ စကားေကာင္းစြာေျပာတတ္သူျဖစ္၏။ သို႔ေသာ္လည္း ပီသမႈေတာ့မရွိ။ လြန္စြာဝဲေန၏။ “ျမန္မာစကား မတတ္လို႔မျဖစ္ဘူး၊ မေျပာလို႔မျဖစ္ဘူး”ဟူသည့္ အေျခအေနမ်ဳိး ၄င္းအဖိုးႀကီးဘဝတြင္ ၾကံဳေတြ႕ခဲ့ေသာေၾကာင့္ မတတ္တတ္ေအာင္ သင္ယူ ေျပာၾကားမွန္းကို ကၽြႏ္ုပ္ေကာင္းစြာရိပ္စားမိေတာ့၏။ မည္သုိ႔ပင္ဆိုေစ ကၽြႏု္ပ္ ဤသို႔ျပဳလုပ္ျခင္းမွာ ေကာင္းေသာျပဳလုပ္မႈ တစ္ခုျဖစ္၏။ ကၽြႏု္ပ္အေနႏွင့္ ဆိုင္ရွင္အဘိုးႀကီးအား ခြင့္မေတာင္းဘဲ ျပဳလုပ္လိုက္ျခင္းျဖစ္၏။ ကၽြႏ္ုပ္အားလည္း ဆိုင္ရွင္ အဖိုးႀကီးမွာ ဘာမွမေျပာ၊ အသာျပံဳး၍သာၾကည့္ေန၏။ ကၽြႏု္ပ္သည္ အိမ္ျပန္ရန္ ခြင့္ေတာင္းႏႈတ္ဆက္၍ ကၽြႏု္ပ္ေနထိုင္ အိပ္စက္ရာ အဖီေလးရွိရာဆီသို႔ ျပန္ခဲ့မိေတာ့၏။
ထိုေန႔ည အိမ္ျပန္ရသည္မွာ ကၽြႏု္ပ္၏စိတ္တြင္ တစံုတရာထူးျခားေန၏။ ခါတိုင္းညေတြျပန္လွ်င္ ကၽြႏု္ပ္၏စိတ္သည္ အၿမဲလိုလို သတိထားေနေသာစိတ္သည္ ရွိေန၏။ လူမိုက္အဖြဲ႕ႏွင့္ေတြ႕လွ်င္ မည္သို႔ေျပာမည္၊ တ႐ုတ္ ပတ္တေရာင္ရဲႏွင့္ ေတြ႕လွ်င္ မည္သို႔ဆိုမညစသျဖင့္ အၿမဲသတိထားၿပီးျပန္တတ္၏။
ထိုေန႔ညမွာေတာ့ ကၽြႏု္ပ္မွာ မည္သည့္အရာကိုမွ စိုးရိမ္ျခင္း၊ ေၾကာက္ရြံ႕သတိထားေနျခင္းစိတ္မ်ိဳးမရွိ၊ ကၽြႏု္ပ္တြင္ အလြန္အင္မတန္မွ အားကိုးေလာက္သည့္သူ တစ္ဦးပါေနသလိုခံစားရ၏။ ဤသို႔ ကၽြႏု္ပ္၏စိတ္မွာျဖစ္ေနျခင္းကို ကၽြႏု္ပ္ဟာ ကၽြႏု္ပ္ျပန္၍ သတိထားမိရာတြင္ ကၽြႏု္ပ္ကို သဒၶိရွင္ႀကီး အန္းကုန္းဘိုးဘိုးႀကီးမွာ တကယ္ကိုဘဲ ေစာင့္ေရွာက္ေနၿပီဆိုတာကုိ ေကာင္းစြာသိလိုက္ရေတာ့၏။ အန္းကုန္းဘိုးဘိုးႀကီးကို အလြန္ကိုလည္း အားကိုးမိသြားေတာ့၏။ ယံုၾကည္စိတ္မွာလည္း အခုိင္အမာပင္ တည္ရွိသြားၿပီျဖစ္၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြႏု္ပ္ဘဝေရွ႕ေရးဟာ ကၽြႏု္ပ္အနာဂါတ္ဟာ ကၽြႏု္ပ္လိုခ်င္တဲ့ “သုခ”ေတြကို အန္းကုန္းဘိုးဘိုးႀကီး အကူအညီ၊ ၾကည့္႐ႈေစာင့္ေရွာက္မႈ၊ လမ္းျပမႈေတြနဲ႔ ရေအာင္ယူမယ္၊ ျဖစ္ေအာင္လုပ္မယ္၊ ေရာက္ ေအာင္သြားမယ္ဟုပင္ တစ္ကိုယ္တည္း ၾကံဳးဝါးမိလိုက္ေလေတာ့၏။


ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါဦးမည္ . . . ။


ေမတၱာအနႏၱျဖင့္
ေအာင္ေကာင္းမြန္(လားရွိဴး)

Popular posts from this blog

ကိုးန၀င္း မိုးလင္းမွသိမယ္ အဓိ႒ာန္(မင္းသိခၤ)

ေသြးထြက္ေအာင္ မွန္သည္ဆိုေသာေဗဒင္(မင္းသိခၤ)

သင္၏အဂၤလိပ္ေမြးသကၠရာဇ္ကေျပာေသာသင္၏အေၾကာင္း

“တကယ္ခ်စ္လို႕လား၊ အ​ပျ​ော်တွဲမွာလားတဲ့” (နှင္းအိဝေ)

ပီယသိဒၶိအေဆာင္