“သံုးဘ၀သစၥာ” အခန္းဆက္အခ်စ္ဂမၻီရ၀တၳဳရွည္ၾကီး ေအာင္ေကာင္းမြန္(လားရွိဳး)
အခန္း(၄)
“ပီတိိထံ တပည့္ခံသူ”
ထိုေန႔သည္ နံနက္(၇း၀၀)နာရီအခ်ိန္သို႔ ေရာက္ရွိလို႔ေနၿပီျဖစ္၏။ ကၽြႏု္ပ္သည္
ႏြမ္းလ်မႈေျခလွမ္းတို႔ႏွင့္အတူ ဓါတ္ပံု ပညာသင္ေပးခဲ့သည့္ ဆရာမ်ားရွိရာ
“ဘဲ”ဓါတ္ပံုတိုက္သို႔ေလွ်ာက္လာခဲ့၏။ စိတ္အတြင္းတြင္လည္း ငါ့ဘ၀ကိုဘယ္လို
ဆက္ၿပီးရပ္တည္ရမလည္းဟူေသာေမးခြန္းမ်ားသည္ ကၽြႏု္ပ္ကိုယ္
ကၽြႏု္ပ္အႀကိမ္ႀကိမ္ျပန္ေမးေနသကဲ့သို႔ပင္ အေတြးအိမ္ သည္
စိတ္သက္တည္ၿငိမ္မႈတို႔ ကင္းမဲ့ခဲ့ရေလၿပီျဖစ္၏။
ရင္တြင္းတြင္
၀မ္းနည္းေၾကကြဲလြန္း၍ ေအာင့္ေနသလိုလို နာေန သလိုလို
ေ၀ဒနာတစ္မ်ိဳးသည္လည္းျဖစ္ေပၚ၍ေန၏။ ဤသို႔ လမ္းေလွ်ာက္၍သြားရင္းပင္
လမ္းတ၀က္သို႔အေရာက္ ဆိုင္တဆုိင္အတြင္းမွ တစံုတဦးမွ ကၽြႏု္ပ္အားေခၚသည့္
“ေဟ့ခ်ာတိတ္”ဆိုေသာအသံၾကား၍ လွည့္ၾကည့္လိုက္မိရာ ကၽြႏု္ပ္
ဓါတ္ပံု႐ိုက္သည့္ပန္းျခံတြင္းဥယ်ာဥ္အလုပ္သမားတစ္ဦးျဖစ္ေၾကာင္းသိရ၍
ဆိုင္တြင္းသို႔ ေခတၱ၀င္ထိုင္ဦးမယ္ကြာဟု ဆံုးျဖတ္
ကာထိုဆိုင္အတြင္းသို႔၀င္ခဲ့မိ၏။
ထိုဆိုင္သည္အရက္ပါေရာင္းေသာဆိုင္ျဖစ္၏။၄င္းဥယ်ာဥ္အလုပ္သမားျဖစ္သူမွာ နံနက္ေစာေစာမွာပင္အရက္မွာ၍အရက္ေသာက္ေနျခင္းျဖစ္၏။
ကၽြႏု္ပ္သည္ထိုစဥ္အခ်ိန္တြင္ကေလးသာသာခန္႔သာရွိေသာေၾကာင့္
အရက္ေသာက္ဖို႔ကိုမေျပာႏွင့္အနံ႔ပင္ေကာင္းစြာမခံ၀ံ့သည့္ကာလပင္ျဖစ္၏။
သို႔ေသာ္လည္း ညေန ေန၀င္ခ်ိန္ေရာက္လွ်င္ေတာ့ ဘူးဘီယာ တစ္ဘူးေတာ့ ေသာက္
တတ္ေနၿပီျဖစ္၏။
ထိုဥယ်ာဥ္မွဴးမွာ ကၽြႏု္ပ္အားၾကည့္၍ “ခ်ာတိတ္ . . . မင္းၾကည့္ရတာ ဒီေန႔
မလန္းမဆန္းနဲ႔ . . . ဘယ္လိုျဖစ္တာ လည္းကြာဟု
မ်က္ႏွာရိပ္မ်က္ႏွာကဲခတ္၍ေမးေလ၏။ ကၽြႏု္ပ္မွာ မည္သို႔မွ်
ျပန္လည္ေျပာဆိုျခင္းမျပဳဘဲ သက္ျပင္းရွည္တစ္ခု သာ
ခ်ျဖစ္သြား၏။
ထိုအခါ
ထိုဥယ်ာဥ္မွဴးမွာ ကၽြႏု္ပ္အား “ခ်ာတိတ္ . . . မင္းငယ္ငယ္ေလးရွိေသးတယ္ . . .
သက္ျပင္းေတြ ဘာေတြ ခ်လို႔ပါလား . . . မင္းၾကည့္ရတာ အေတာ္စိတ္ညစ္ေနတဲ့ပံုဘဲ
. . .
အရက္ေသာက္မလား”ဟုဆို၍ပင္ ဖန္ခြက္လြတ္ တစ္လံုးယူၿပီး ပုလင္းအတြင္းမွ
အရက္မ်ားငွဲ႔၍ ထည့္ေပးေလေတာ့၏။
ကၽြႏု္ပ္သည္
အနည္းငယ္အံ့အားသင့္သြားမိ၏။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ နံနက္ခင္း
ေစာေစာစီးစီးအခ်ိန္မွာပင္ ကၽြႏု္ပ္ကဲ့သို႔
လူပ်ိဳေပါက္အရြယ္ပင္မရွိေသးသူတစ္ေယာက္ကို အတင္းအရက္တိုက္တာက
ဘာသေဘာပါလိမ့္ဟုလည္း အေတြး၀င္လာျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္၏။ “ဦးေလး တင္ေထြး
ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ညစ္ေနတာကေတာ့ အမွန္ပါဘဲ . . . ဒါေပမဲ့လို႔
အရက္ေတာ့မေသာက္ပါရေစနဲ႔ဗ်ာ . . . ကၽြန္ေတာ္ အရက္ကိုဘယ္တုန္း ကမွလည္း
ေသာက္ခဲ့ဖူးတာမဟုတ္ဘူး . . . ညေနခင္း ဘီယာေသာက္တာေတာင္မွ
အျမည္းေကာင္းေကာင္းမပါရင္ ကၽြန္ေတာ္မၿမိဳႏိုင္ဘူး . . . ဦးတင္ေထြးရဲ႕ . . .
အခုလို မနက္အေစာႀကီး ဒီလိုအရက္ျပင္းသာေသာက္ရင္ ကၽြန္ေတာ့အူေတြ
ျပတ္သြားမွာေၾကာက္တယ္”ဟုေျပာရင္းပင္ ေတာင္းပန္ၿပီး လက္ကာတားလိုက္မိ၏။
ထိုအခါ
ဦးတင္ေထြးဆိုသူ ဥယ်ာဥ္မွဴး အလုပ္သမားမွာ “မင္းကလည္းကြာ . . .
ဒီမွာဆိုဒါလည္းရွိတယ္ . . . လစ္ပိုလည္းပါတယ္ . . . မင္းအတြက္ အရက္ေသာက္
ရတယ္ . . . အရက္၀င္သြားတယ္လို႔ေတာင္မွ သိလိုက္မွာမဟုတ္ဘူး . . .
အရက္အရသာအ၀င္ဆိုးတယ္ . . . မေကာင္းဘူး ဆိုတာ လူတိုင္းသိတယ္ . . .
အရက္သမားမွန္သမွ် အရက္လွ်ာေပၚေရာက္တဲ့အရသာကိုႀကိဳက္လားလို႔ေမးရင္ ဘယ္သူမွ
ႀကိဳက္တယ္လို႔ေျဖမွာမဟုတ္ဘူး . . . ဒါေပမဲ့လို႔ ဗိုက္ထဲေရာက္ၿပီး
တေျဖးေျဖး အရက္အရွိန္တက္လို႔ မူးယစ္ယစ္ေလး မူးလာၿပီဆိုရင္ေတာ့
ဘယ္ေလာက္ဆိုးတဲ့ အရက္ျပင္းျဖစ္ေစ ေသာက္ႏိုင္သြားတာဘဲကြ . . .
ဒီကမၻာေလာကႀကီးမွာ
စိတ္ညစ္မႈမွန္သမွ်ကို ေမ့ေျဖေဖ်ာက္ႏိုင္တဲ့အရာဟာ အရက္တစ္မ်ိဳးဘဲရွိတယ္ . .
. အဲ့ဒါေၾကာင့္မလို႔ တစ္ေန႔ေပ်ာ္ခ်င္ အရက္ေသာက္ဆိုတဲ့စကားပံုဟာ
ငါတို႔လူေတြရဲ႕ပါးစပ္ထဲမွာ အၿမဲရွိေနတာေပါ့ကြာ”ဟု ေျပာ၍ပင္
တဟားဟားႏွင့္ရယ္ေမာ ေလေတာ့၏။ ၄င္း၏ကိုယ္ခႏၶာမွာလည္း ထိုင္ရင္းပင္
ဟိုဒီယိမ္းေနေလေတာ့၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ၄င္းအေတာ္ေလးအရက္မူးေန သည္ကို
ကၽြႏု္ပ္မွာ ေကာင္းစြာသေဘာေပါက္သြား၏။ အလိုက္အထိုက္စကားေျပာႏႈတ္ဆက္ၿပီး
ငါဒီေနရာက ခြာမွျဖစ္မယ္ဟု စိတ္ကူးလိုက္မိ၏။
ထိုအခ်ိန္၌မွာပင္ ကၽြႏု္ပ္ႏွင့္အတူပညာသင္ဘက္ျဖစ္သူ စံေမာင္ဆိုသူ သည္ BMX
စက္ဘီးအားစီး၍ ကၽြႏု္ပ္ရွိရာသို႔ ေရာက္ရွိလာေတာ့၏။ ကၽြႏု္ပ္အားေတြ႕လွ်င္
စံေမာင္သည္ မ်က္လံုးမ်ားျပဴး၍ သြားေတာ့၏။ ခ်က္ျခင္းဆိုသလို
မ်က္ရည္မ်ားလည္း၀ဲ၍လာကာ ကၽြႏု္ပ္အားပုခံုးႏွစ္ဖက္စြဲကိုင္၍ “မင္းဒီမွာ
ေစာေစာစီးစီး အရက္ေသာက္ေနတယ္ဟုတ္လား”ဟုပင္
႐ုတ္တရတ္ေဒါသထြက္ေသာဟန္ျဖင့္ပင္ေျပာေလေတာ့၏။
“မဟုတ္ပါဘူး . .
. ငါအရက္မေသာက္ပါဘူး . . . ဒီမွာ ဦးေလးတင္ေထြး ငါ့ကိုေခၚႏႈတ္ဆက္လို႔
ငါခဏစကား၀င္ေျပာတာပါ”ဟုေျပာ၍ ကၽြႏု္ပ္ေရွ႕တြင္ခ်ထားေသာ အရက္ခြက္အား
ဥယ်ာဥ္မွဴး ဦးတင္ေထြးေရွ႕သို႔ပင္ ျပန္လည္ခ်ေပးလိုက္၏။
ထိုအခါ
၄င္းအသက္(၅၀)နီးပါးခန္႔ရွိသူ အရက္သမားႀကီးဦးတင္ေထြးမွာ ကၽြႏု္ပ္သူငယ္ခ်င္း
စံေမာင္ဆိုသူအား “အဲ့ဒါေျပာေနတာဘဲ ကြာ . . . မေသာက္ပါနဲ႔ မေသာက္ပါနဲ႔လို႔
ငါလည္းသူ႔ကို တားေနတာကြ . . . သူက စိတ္ညစ္တယ္ တကဲကဲလုပ္ၿပီး ေသာက္
မယ္ႀကီးလုပ္ေနလို႔”ဟုပင္ စကားကုိ ေျပာင္းတိေျပာင္းျပန္ေျပာေတာ့၏။
ကၽြႏု္ပ္သည္ လြန္စြာမွပင္ အံ့ၾသမိေတာ့၏။ အသက္(၅၀)အရြယ္ရွိသူျဖစ္ၿပီး
ယခုကဲ့သို႔ ကၽြႏု္ပ္အား အတင္းအၾကပ္ အရက္တိုက္ၿပီး ယခုေဘးအျမင္ေကာင္းရန္
ျပန္လည္၍ စကားကို ဗေလာင္းဗလဲျပဳလုပ္တတ္ျခင္းအား လြန္စြာမွပင္ ရြံ႕ရွာမိ
သြားေတာ့၏။ ထို႔အတြက္ေၾကာင့္ အရက္သမားေတြကို လူေတြက မေလးစား
လူရာမသြင္းၾကေတာေတြက ဒါမ်ိဳးေတြေၾကာင့္ ျဖစ္မွာဘဲဟုပင္ သတ္မွတ္မိေတာ့၏။
“စံေမာင္
မင္းငါ့ကိုလိုက္ေခၚတာ ဆရာတို႔ေခၚခိုင္းလိုက္တာလား”ဟုေမးၿပီး ဒီလူႀကီး
မူးေနၿပီ ထားခဲ့ေတာ့ဟု မ်က္ႏွာရိပ္မ်က္ႏွာကဲျပ၍ ထိုေနရာမွ
ႏွစ္ဦးထြက္ခြာခဲ့ေတာ့၏။ ထို႔ေနာက္ ကၽြႏု္ပ္မွ “ငါ . . . စိတ္ညစ္ လို႔ကြာ .
. . အဲ့ဒါ အလုပ္ထြက္ေတာ့မယ္လို႔ ညက တစ္ညလံုးမအိပ္ဘဲ
စဥ္းစားဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္ . . . ဒါေၾကာင့္ ငါဒီေန႔ ေျဖးေျဖးလာခဲ့တာပါ . . .
အဲ့ဒါ ေစာေစာက အဖိုးႀကီးက ငါ့ကို အတင္းအရက္တိုက္ေနတာ . . .
အခုမင္းေရွ႕မွာျပန္ေျပာေတာ့ တမ်ိဳး . . . မင္းၾကားသလိုဘဲကြာ”ဟုေျပာရာ
စံေမာင္မွာ ကၽြႏု္ပ္အား အေသအခ်ာၾကည့္ၿပီး အနည္းငယ္ ျပံဳးေယာင္သန္း ေသာ
မ်က္ႏွာႏွင့္ပင္ “ငါတို႔ႏွစ္ေယာက္ ဒီစက္ဘီးနဲ႔ျဖစ္ေအာင္ စီးသြားရေအာင္ကြာ .
. . အခ်ိန္မရွိဘူး”ဟုဆိုၿပီး ကၽြႏု္ပ္အား
BMXစက္ဘီးေရွ႕တန္းတြင္ထိုင္ခိုင္းၿပီး
၄င္းမွပင္စက္ဘီးကိုအျမန္နင္း၍ထြက္လာခဲ့ရာ
ဓါတ္ပံုဆိုင္ရွိရာသို႔(၅)မိနစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ မွာပင္ေရာက္ရွိသြားေတာ့၏။
ကၽြႏု္ပ္
ဆိုင္အတြင္းသို႔၀င္၀င္ျခင္းပင္ ကၽြႏု္ပ္၏ဆရာ ညီအစ္ကိုမွ အစ္ကိုႀကီးျဖစ္သူ
ဦးေက်ာ္ႀကီးမွာ ကၽြႏု္ပ္အား ခပ္တည္တည္သာစိုက္၍ၾကည့္ေနေသာ္လည္း
ဆရာဦးေက်ာ္သက္မွာေတာ့ ျပံဳး၍သာ အသာၾကည့္ေန၏။ ကၽြႏု္ပ္သည္
မည္သည့္စကားကိုမွ်မေျပာေသးဘဲ ထိုင္ခံုလြတ္တစ္ခုတြင္၀င္ထိုက္လိုက္၏။ ဆရာ
ဦးေက်ာ္သက္မွာ ကၽြႏု္ပ္နံေဘးသို႔ေလွ်ာက္လာၿပီး ပုခံုးအား အသာဖက္၍ပင္
ဤသို႔ဆိုေလ၏။
“ေ၀လင္း . . .
မင္းအေတာ္ စိတ္ညစ္ေနတာလား . . . မင္း
ဓါတ္ပံုမ႐ိုက္ေတာ့ဘူးလို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္ၿပီလို႔ ငါတို႔ၾကားလို႔ . . . အဲ့ဒါ
မင္းဘယ္လိုျဖစ္ တာလည္း . . . ဒီေန႔ မင္းငါတို႔ဆီက
အလုပ္ထြက္ေတာ့မယ္မလား”ဟုပင္ေျပာေလ၏။
ကၽြႏု္ပ္သည္
လြန္စြာမွ အံ့ၾသသြား၏။ မ်က္လံုးမ်ားပင္ျပဴးမိသြား၏။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္
ကၽြႏု္ပ္ဓါတ္ပံု မ႐ိုက္ေတာ့ဘူး ဓါတ္ပံုဆရာမလုပ္ေတာ့ဘူး
အလုပ္ထြက္ေတာ့မယ္ဆိုေသာစကားကို မည္သူ႔ကိုမွ မေျပာရေသး။
ထိုမၾကာေသးခင္အခ်ိန္ေလးကမွ် စံေမာင္ဆုိသူကို ေျပာ႐ံုေလးသာေျပာမိေသး။
စံေမာင္ဆိုသူမွာလည္း ယခု ကၽြႏု္ပ္ေရွ႕မွာ အတူရွိေနတာ။
ကၽြႏု္ပ္ေျပာခဲ့သမွ်စကားေတြကို မည္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ကိုမွ်
ျပန္လည္ေျပာဆိုမႈမျပဳေသးေၾကာင္းကို ကၽြႏု္ပ္သာ အျမင္ျဖစ္ေနေၾကာင္း။
သို႔ေသာ္လည္း
ယခု ဆရာဦးေက်ာ္သက္မွ ကၽြႏု္ပ္ရင္တြင္းမွစိတ္ကူးဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို အတိအက် ယခု
ကၽြႏု္ပ္အားပင္ ျပန္လည္ေျပာဆိုေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ၾကားသိရလွ်င္ မအံ့ၾသ၍ပင္
မေနႏိုင္ေအာင္ျဖစ္ခဲ့မိေတာ့၏။
ဆရာဦးေက်ာ္သက္မွာ
“မင္း တအားအံ့ၾသေနတာလား . . . ဘယ္သူက မင္းရဲ႕စိတ္ထဲကဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို
ငါတို႔ကို လာေျပာတယ္လို႔ထင္လည္း”ဟုေျပာ၍ပင္ ဆရာသမားႏွစ္ဦး
တစ္ဦးမ်က္ႏွာတစ္ဦးၾကည့္၍ ၿပိဳင္တူပင္ ရယ္ျပံဳးမႈျပဳၾကေလ၏။
ထို႔ေနာက္တြင္
“ဟိုမွာ . . . မင္းစီရမဲ့ဓါတ္ပံုေတြ”ဟုေျပာ၍ ပံု(၇၀)ခန္႔ရွိေသာ
ဓါတ္ပံုတထပ္အား သားေရကြင္းျဖင့္စီးထားၿပီး ကၽြႏု္ပ္အား ေပးေလေတာ့၏။
ထိုသို႔ေပးၿပီးး “ေ၀လင္း . . . မင္းအလုပ္ထြက္မယ္ဆိုရင္လည္း ဒီမင္းရဲ႕
လုပ္စရာရွိတဲ့ တာ၀န္ေတြၿပီးေအာင္လုပ္ၿပီးမွ ထြက္ခ်င္ရင္ထြက္ေပါ့”ဟုဆိုကာ
ကၽြႏု္ပ္အား ႐ိုက္ၿပီးခဲ့သမွ်ဓါတ္ပံုမ်ားႏွင့္ဖလင္မ်ားစီ၍ စရံေငြ
က်န္ေငြမ်ားတြက္ခ်က္စီစစ္ခိုင္းေတာ့၏။
ကၽြႏု္ပ္သည္
၄င္းဓါတ္ပံုထပ္ႀကီးအားယူ၍ အေသအခ်ာၾကည့္လိုက္မိလွ်င္ လြန္စြာမွ ပင္
ၾကည္ႏူး၀မ္းေျမာက္ရေလေတာ့၏။ ကၽြႏု္ပ္၏စိတ္ခံစားမႈတို႔သည္
(၂၄)နာရီအတြင္းမွာပင္ စိတ္ဓါတ္ တက္ျခင္းက်ျခင္း၊ ၀မ္းနည္း၀မ္းသာ
ျပင္းထန္လြန္းမႈတို႔အား ခံစားရသည္ႏွင့္အမွ်ပင္ လြန္စြာမွ လွည့္ဖ်ား
မာယာမ်ားလြန္းလွေသာလူတို႔ႏွင့္ ေလာကႀကီးအား
နားမလည္ႏိုင္ေအာင္ပင္ျဖစ္ရေတာ့၏။
တျဖည္းျဖည္းႏွင့္ပင္ ကၽြႏု္ပ္၏ရင္တြင္းတြင္ အထူးကိုပင္လည္း
၀မ္းေျမာက္၀မ္းသာပင္ျဖစ္ေပၚလာေလ ေတာ့၏။ ကၽြႏု္ပ္စီမည့္
ဓါတ္ပံုတို႔၏အေပၚဆံုးတြင္ေတြ႕ရေသာပံုမ်ားဟာ ယမန္ေန႔က တိုင္းမွဴးႀကီး
အခမ္းအနားမွတ္တမ္း ဓါတ္ပံုမ်ားပင္ျဖစ္ၿပီး လြန္စြာမွပင္
အလင္းအေမွာင္ေဆးေရာင္တို႔ မွ်တေကာင္းမြန္မႈရွိလွသည္ကိုလည္း ေတြ႕ရေလျခင္း
ေၾကာင့္ျဖစ္၏။
ကၽြႏု္ပ္၏ႏွလံုးအိမ္သည္
ေအးခ်မ္းလြန္းၿပီး ေျပာမျပႏိုင္ေလာက္သည့္ ေပ်ာ္ရႊင္မႈတစ္ခု
လက္၀ယ္ပိုင္ဆိုင္ေနၿပီ ဟူေသာ ခံစားမႈတစ္ခုအား ခံစားလိုက္ရေလၿပီျဖစ္၏။
ထိုခံစားမႈရသသည္ “ပီတိ”ဟု အမည္တပ္ရေၾကာင္းကိုေတာ့ ထိုစဥ္ အခ်ိန္မွာ
ကၽြႏု္ပ္အေနႏွင့္ လံုး၀ကိုမသိခဲ့ေသးပါ။ သို႔ေသာ္လည္း ထိုပီတိ၏အရသာကိုေတာ့
ကၽြႏု္ပ္အေနႏွင့္ခံစားဖူးၿပီျဖစ္ ေသာေၾကာင့္ပင္
လြန္စြာမွႏွစ္သက္သြားခဲ့မိေတာ့၏။
ထို႔ေၾကာင့္ပင္ ၄င္းပီတိအား အေၾကာင္းျပဳ၍ စြဲလန္းတပ္မက္မႈတဏွာ
ဥပါဒါန္မွာလည္း ကၽြႏု္ပ္အေနႏွင့္ သတိလြတ္ကာ ထိုစဥ္အခ်ိန္မွာ
စြဲမက္ႏွစ္ၿခိဳက္ခဲ့ရေလေတာ့၏။ ထို႔ေၾကာင့္ပင္ ဘ၀မွာ ငါဟာ အခုလို
ထူးျခားလွတဲ့ ေအာင္ျမင္မႈေတြတစ္ခုၿပီးတစ္ခု ရရွိပိုင္ဆိုင္ေအာင္လုပ္မယ္ . .
. ရကိုလည္းရရမယ္ဆိုေသာစိတ္တို႔သည္လည္း ေနာက္ဆက္ တြဲပင္
မီးရထားစက္ေခါင္းႀကီးေနာက္မွ ရထားတြဲမ်ားလိုက္သကဲ့သို႔ ရထားလမ္းေပၚသို႔
တစ္တြဲၿပီးတစ္တြဲလိုက္ပါသြားသလိုပင္ျဖစ္ေလေတာ႔၏။
တခါတရံတြင္လည္း
ႏြားလွည္းကဲ့သို႔ပင္ ႏြားဆြဲရာေနာက္သို႔ လုိက္ပါသြားရသလို ျဖစ္ခဲ့ရေတာ့၏။
ႏြားမ်ားမွာ ေရထဲသို႔ဆင္းသြားလွ်င္ ႏြားလွည္းမွာ
ေရထဲသို႔ဆင္းပါသြားသကဲ့သို႕
ႏြားတို႔သည္ေတာင္ကုန္းေပၚသို႔တက္လွ်င္လည္းႏြားလွည္းျဖစ္သည္မွာေတာင္ကုန္းေပၚသို႔လိုက္တက္ဆြဲေဆာင္ျခင္းမွာခံခဲ့ရ
ေလေတာ့၏။ တခါတရံတြင္လည္း ရြံ႕ႏြံမ်ားၾကား ကိုပင္
ႏြားဆြဲရာပါသကဲ့သို႔ပင္ျဖစ္ရေလေတာ့၏။ ထို႔အတြက္ေၾကာင့္ပင္ ကၽြႏု္ပ္သည္
ထိုစဥ္အခ်ိန္မွစ၍ အထင္အရွားပင္ “ပီတိ”ထံ
တပည့္ခံသူတစ္ဦးျဖစ္သြားခဲ့ေလေတာ့၏။
ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါဦးမည္ . . . ။
ေမတၱာအနႏၱျဖင့္
ေအာင္ေကာင္းမြန္(လားရွိဴး)
ဤအခန္းဆက္၀တၳဳရွည္ႀကီးအား ကၽြႏု္ပ္သည္ ခ်စ္ခင္ေလးစားရပါေသာ
သူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြပရိတ္သတ္ အားလံုးအေပၚတြင္ ေကာင္းျမတ္ေသာ သေဘာမေနာႏွင့္
ေရးသားေဖာ္ျပေနျခင္းျဖစ္ပါသည္။
ကၽြႏု္ပ္ဘ၀တြင္
ယခုလက္ရွိ အခ်ိန္ကာလအထိ ဘ၀ကံအေကာင္းဆံုးအခ်က္အားေျပာပါဟု
တစံုတေယာက္မွသာေမးလာခဲ့လွ်င္ ကၽြႏု္ပ္အေနႏွင့္ စဥ္းစား ေတြေ၀စရာမွာ
လံုး၀ကိုမရွိဘဲ တိက်ျပတ္သားေသာအေျဖတစ္ခုကို ျပန္လည္ေျဖဆိုရန္မွာ
အၿမဲပင္အထင္အရွားရွိေန ပါသည္။ ထိုအေျဖသည္ကား ကၽြႏု္ပ္ဟာ ဆရာ
ကံေကာင္းသူတစ္ေယာက္ပါ . . . ဘ၀တြင္ ဆရာေကာင္းမ်ားႏွင့္ေတြ႕ဆံုခြင့္
ရခဲ့သူပါ ဟုပင္ ျပန္လည္အေျဖေပးပါမည္။ ထို႔အတြက္ေၾကာင့္
ကၽြႏု္ပ္ၾကံဳေတြ႕ခဲ့ရေသာဆရာမ်ား၏ ဆံုးမမႈမ်ား၊ ဘ၀အမွတ္ တရစကားမ်ား၊
ဘ၀ဒႆနေခၚ ဘ၀ပညာ၊ အတတ္ပညာ၊ စာပညာႏွင့္ ေလာက ဓမၼ ဂမၻီရ တို႔ႏွင့္ ေလွ်ာ္ညီ၍
ငယ္ရြယ္သူတို႔၏ သေဘာ၊ ႀကီးရင့္သူတို႔၏ မေနာႏွင့္
ထပ္တူညီမွ်ေသာအခ်စ္ခံစားမႈရသတို႔ျဖင့္ပင္
ကၽြႏု္ပ္အထူးၾကိဳးစားေရးသားေနျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
ဖတ္သားအားေပးၾကကုန္ေသာ
သူငယ္ခ်င္း၊ မိတ္ေဆြ၊ ပရိတ္သတ္အားလံုးတို႔ကို အထူးပင္ေက်းဇူးတင္ရွိပါ
ေၾကာင္းကုိ ဤေနရာတြင္ အလ်ဥ္းသင့္၍ ေလးနက္စြာ ေျပာၾကားလိုက္ရပါတယ္ခင္ဗ်ား။
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ဂမၻီရ Website ျဖစ္တဲ့ www.25aungkungmon.blogspot.com
ကိုလည္း အခ်ိန္ရခဲ့ပါက ၀င္ေရာက္ၾကည့္႐ႈအားေပးၿပီး အၾကံျပဳစာလႊာမ်ား
ေရးသားေပးၾကပါရန္လည္း ေလးစားစြာဖိတ္ေခၚလိုက္ရပါတယ္ခင္ဗ်ား . . . ။
စာေရးသူ