“သံုးဘ၀သစၥာ” ေအာင္ေကာင္းမြန္(လားရွိဴး)

                                                      အခန္း(၂)
                                          ကၽြႏု္ပ္ဟူေသာသူ၏ ငယ္ဘ၀

ကၽြႏု္ပ္သည္ ဘ၀ေပးအေျခအေနအရ အသက္(၁၂)ႏွစ္အရြယ္တြင္ ဓါတ္ပံုပညာသင္ၿပီး လား႐ိႈးၿမိဳ႕၊ နန္းေဟ၀န္ ဥယ်ာဥ္တြင္ ဓါတ္ပံုအကြက္စားျဖင့္႐ိုက္သည့္ကင္မရာမင္းဘ၀ႏွင့္ပင္ ေလာကဟူသည့္ပင္လယ္ႀကီးအား စတင္၍ လက္ပစ္ ကူးခဲ့ရေတာ့၏။ တကၠသိုလ္ပညာ၍မၾကားဖူး၊ အထက္တန္းပညာရပ္မ်ားအား နားမလည္မႈမ်ားႏွင့္ပင္ မိမိဘ၀အတြက္ အထူး အားကိုးအားထားခဲ့ရေသာ ဓါတ္ပံုဆရာႀကီး ဦးေက်ာ္ႀကီးႏွင့္ ဦးေက်ာ္သက္ (လား႐ိႈးဘဲေရာင္စံုဓါတ္ပံုတိုက္)တြင္ ပညာသင္ ရင္း ေငြရွာရင္းႏွင့္ပင္ လူပ်ဳိေပါက္ ေ၀လင္းဘ၀သို႔ ေရာက္မွန္းမသိေအာင္ ေရာက္ခဲ့ေလေတာ့၏။
ကၽြႏု္ပ္၏ပညာသင္ဆရာႏွစ္ဦးျဖစ္သူမွာ လြန္စြာမွပင္ ကၽြႏု္ပ္အားခ်စ္ၾက၏။ သားရင္းတစ္ေယာက္ပမာလည္းဘဲ အားထားၾက၏။ ကၽြႏု္ပ္မွာလည္း ဆရာမ်ားခ်စ္ေအာင္ေနျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္၏။ ဆရာမ်ားေရွ႕တြင္ အၿမဲ႐ို႐ိုက်ဳိးက်ဳိးေန၏။ ေျပာစကားနားေထာင္၏။ ခိုင္းသမွ်ကိုလည္းဘဲ ခ်က္ခ်င္းပင္ထ၍ ေပါ့ပါးသြက္လက္စြာ လုပ္ေပးၿမဲလုပ္ေပး၏။ ညည္းညဴျခင္း ဟူ၍မရွိ။ လြဲေခ်ာ္သြားသည္ဆိုသည္မွာလည္း လြန္စြာမွပင္ရွားပါးလွ၏။ ဆရာမ်ားတို႔၏ ေအာက္ေျခသိမ္းကိစၥမ်ားကအစ မညည္းမညဴလုပ္ေပးခဲ့၏။ ညေနဆိုင္သိမ္းလွ်င္ ဆရာတို႔၏အိမ္တြင္ရွိေသာ အမႈိက္ေတာင္းမွအမႈိက္မ်ားအား အမိႈက္ပံုတြင္ သြား၍ပံု၏။

ထိုစဥ္ကာလမွာ ကၽြႏု္ပ္၏အျဖစ္က ကၽြန္တစ္ဦးႏွင့္တူ၏။ သို႔ေသာ္လည္း ကၽြန္အစစ္ေတာ့မဟုတ္။ ကၽြန္အစစ္ သည္ကၽြန္စရိတ္ရ၏။ ကၽြႏု္ပ္မွာေတာ့
ကၽြန္စရိတ္မရ။ ဓါတ္ပံုပညာတစ္ခုတည္းကိုသာရ၏။ ဤသို႔ျပဳလုပ္ေနရျခင္းကိုပင္ ကၽြႏု္ပ္မွာ လြန္စြာမွ ၀မ္းေျမာက္၀မ္းသာျဖစ္လို႔ေန၏။ တစ္ခါက ကၽြႏု္ပ္သည္ နံနက္(၅း၀၀)နာရီေက်ာ္တြင္ ဆရာမ်ားေနအိမ္ သို႔ေရာက္ေလ၏။ ကၽြႏု္ပ္ေရာက္တိုင္းပင္ ေန႔စဥ္ ဆရာႏွစ္ဦး၏ သားႀကီးမ်ား၊ သမီးႀကီးမ်ားမွာ ကိုယ္စီကိုယ္စီ ၄င္းတို႔၏ ဖခင္ မ်ားအား “ပါပါး ေ၀လင္းလြိဳင္”ဟု တ႐ုတ္ကြမ္းတံုစကားျဖင့္ သတင္းပို႔တတ္ၾကၿမဲျဖစ္၏။ ၄င္းကေလးမ်ားဟာ ကၽြႏု္ပ္ထက္ သံုးႏွစ္ေလးႏွစ္ခန႔္ ငယ္သူမ်ားျဖစ္၏။ ဤသို႔ျဖင့္ ထိုေန႔သည္ ေစာေစာသြားရျခင္းက တ႐ုတ္႐ိုးရာသခ်ိဳင္းကေတာ့ပြဲ ရွိျခင္း ေၾကာင့္ျဖစ္၏။

ဆရာမ်ား၏ ကေလးမ်ားဟာ ကၽြႏု္ပ္ကိုျမင္လွ်င္ျမင္ျခင္းဘဲ ၄င္းတို႔ဖခင္မ်ားထံသို႔ ခါတိုင္းနံနက္ခင္းမ်ားကဲ့သို႔ ကၽြႏု္ပ္လာၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သြားေရာက္သတင္းမပို႔ဘဲ ၄င္းတို႔၏အဖြားထံသို႔သာ သြားေရာက္ေျပာဆိုၾကေလ၏။
ေက်းဇူးရွင္ဆရာ(၂)ဦး၏ မိခင္ျဖစ္သူမွာလည္း ျမင္လွ်င္ျမင္ခ်င္းပင္ ျပံဳးျပံဳး ျပံဳးျပံဳးႏွင့္ “ေ၀လင္း၊ ဒီအမႈိက္ေတြသြားသြန္လိုက္ဦး”ဟုဆိုေလ၏။ “မေန႔ညက ေ၀လင္းသြားသြန္တာအဖြားေတြ႕တယ္၊ အခုဒါက အသစ္၊ သြားသြန္ေတာ့ ေ၀လင္း၊ ေတာ္ၾကာၾကြက္ေတြလာမွာစိုးလုိ႔”ဟု ခ်ဳိခ်ိဳသာသာႏွင့္ပင္ အာ႐ုဏ္ဦးအခါသမယမွာပင္ ကၽြႏု္ပ္အား အမိႈက္မ်ားသြန္ရန္ တာ၀န္ေပးေလေတာ့၏။ ထို႔ေၾကာင့္ပင္ ကၽြႏု္ပ္မွာလည္း “ဟုတ္ကဲ့အဖြား . . . ကၽြန္ေတာ္အခုသြားပါမယ္” ဟုဆိုကာ အမိႈက္ေတာင္းရွိရာ အိမ္ေနာက္ေဖးသို႔ ခပ္သြက္သြက္ေလွ်ာက္သြားလိုက္၏။

ထိုအခါ ဆရာျဖစ္သူ ကိုေက်ာ္သက္ မွာ “ေ၀လင္း . . . အခုအေစာႀကီး . . . တစ္ေယာက္တည္းမသြားနဲ႔ . . . ခဏနင္ စံေမာင္လာမွသြား”ဟု သူ၏မိခင္အား တ႐ုတ္ကြမ္းတံုစကားမ်ားျဖင့္ မည္သည့္အဓိပၸါယ္ျဖစ္သည္ဟု နားမလည္ႏိုင္ေသာစကားမ်ားကို ဆက္တိုက္ေျပာေနၾက၏။ မိခင္ႀကီးျဖစ္သူမွာလည္း သူ၏သားျဖစ္သူအား ျပန္၍ေျပာျပန္၏။ ထိုသို႔သားအမိႏွစ္ေယာက္ နံနက္ခင္းမိုးမလင္းခင္တြင္ သူတျပန္ကိုယ္တျပန္ ေျပာေနေသာ တ႐ုတ္ကြမ္းတံုစကားမ်ားသည္ ကၽြႏု္ပ္လို နားမလည္သူ တိုင္းရင္းသားတစ္ေယာက္အဖို႔ ေတာ့ စကားမ်ားေန၊ ရန္ျဖစ္ေနသည္လိုမ်ဳိး နားေထာင္ခံစားေနရသည္မွာမဟုတ္ဘဲ အေမတလွည့္ သားတလွည့္ တ႐ုတ္ တေယာ လက္စြမ္းျပေနသည္ဟုပင္ ခံစားနားေထာင္မိေတာ့၏။ ထို႔ေၾကာင့္ပင္ လြန္စြာမွ နားေထာင္ေကာင္းသလိုျဖစ္ေန၏။ အမွန္မွာေတာ့ ကၽြႏု္ပ္အားအေၾကာင္းျပဳ၍ ေစာေစာစီးစီး ဆရာသမား သားအမိမွာ စကားမ်ားေနၾကျခင္းပင္ျဖစ္၏။ သို႔ေသာ္ လည္း အသက္(၁၂)အရြယ္ကေလးျဖစ္သူက်ြန္ဳပ္မွာေတာ႔ နားမလည္ခဲ့ျခင္းမွာ ထိုစဥ္အခ်ိန္ကာလကျဖစ္ရပ္တစ္ခုပင္ ျဖစ္ေလေတာ့၏။

ကၽြႏု္ပ္မွာလည္း တ႐ုတ္တေယာသံႏွင့္တူေသာ နံနက္ခင္း စကားမ်ားရန္ျဖစ္သည့္အသံမ်ား နားေထာင္၍၀သလိုျဖစ္သြားခ်ိန္ မွာပင္ စံေမာင္ဆိုသူ ပညာသင္ဘက္တစ္ဦးမွာ ေရာက္ရွိလို႔လာေလ၏။
ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြႏု္ပ္မွ ၄င္းအား “ေဟ့ . . . စံေမာင္ ၊ ဒီမွာအဖြားက . . . ဒီအမိႈက္အိတ္ေတြ သြားသြန္ဖို႔ေျပာထားတယ္ ငါတစ္ေယာက္တည္းသြားဖို႔ . . . ဆရာေက်ာ္သက္က မင္းလာမွ မင္းနဲ႔အတူသြားဆိုလို႔ေစာင့္ေနတာ . . . ကဲ ဒီအိတ္ေတြမ” ဟု ေျပာရင္းပင္ နံနက္ခင္း အာ႐ုဏ္ဦးအလွအပကိုခံစားရင္း အမိႈက္အိတ္မ်ားထမ္းကာ အမိႈက္ပံုရွိရာဆီသို႔ ပညာသင္ေဖာ္ သင္ဖက္ ခင္မင္ခဲ့ရေသာ စံေမာင္ဆိုသူႏွင့္အတူ အမိႈက္မ်ားသြန္ခဲ့ရပံုကို ထိုစဥ္အခ်ိန္ကာလတြင္ လြန္စြာမွ သြက္လက္ေပ့ါပါး ေနခဲ့ေလေတာ့၏ . . .။

ဤသို႔ႏွင့္ အိမ္သို႔ျပန္ေရာက္လွ်င္ အဖြားျဖစ္သူ ဆရာသမားတို႔၏မိခင္ႀကီးမွာ ကၽြႏု္ပ္ႏွင့္စံေမာင္အား ခုႏွစ္လႊာေပါက္စီႏွင့္အတူ ၄င္းကိုယ္တိုင္ျပဳလုပ္ထားေသာ င႐ုတ္ဆီႏွင့္ေကၽြးေလ၏။ ကၽြႏု္ပ္တို႔ႏွစ္ဦးမွာလည္း ထိုေန႔နံနက္စာ အျဖစ္ ၄င္းခုႏွစ္လႊြာေပါက္စီတစ္လံုးစီကို ႏွစ္ဦးသား ၿမိန္ရွက္စြာစားေသာက္ၾကေလ၏။ စားေသာက္အၿပီးတြင္ ေရေအး တစ္ေယာက္တစ္ခြက္စီေသာက္၏။ ကၽြႏု္ပ္တို႔ႏွစ္ဦး ေရေသာက္ေနစဥ္မွာပင္ အဖြားျဖစ္သူမွာ ဤသို႔ပင္ ဗမာစကားမပီတပီ ျဖင့္ေျပာေလ၏။ “ေ၀လင္းႏွင့္စံေမာင္ေတာ္တယ္ . . . တကယ္ကိုေတာ္တယ္ . . . မီးဖိုေဆာင္တစ္ခုလံုးသန္႔ရွင္းသြားတာဘဲ” ဤသို႔ေျပာရင္းပင္ ကၽြႏု္ပ္၏မ်က္ႏွာအား အေသအခ်ာေစ့ေစ့ၾကည့္၍ တစ္ခ်က္မွ်ျပံဳးေလ၏။ “အဖြားေျပာမယ္ေ၀လင္း . . . မွတ္ထားေနာ္ . . . အဖြားတို႔ကြမ္းတံုစကားပံုရွိတယ္ . . . ေရွးပညာရွိတို႔ရဲ႕စကားက ဒီလိုကြဲ႕ . . . ေလာကႀကီးမွာ သခင္ျဖစ္ ခ်င္တဲ့သူေတြဟာ . . . ကၽြန္ခံဖူးၿပီလားဟု . . . ျပန္ေမးရတယ္ . . . ဆရာျဖစ္ခ်င္တဲ့လူလည္း . . . အဲ့ဒီလိုဘဲ တပည့္ခံဖူး ခဲ့လား . . . ကိုယ့္မွာဆရာရွိလားလို႔ . . ျပန္ေမးရတယ္တဲ႔”ဟုပင္ တ႐ုတ္ပညာရွိတို႔၏ စကားပံုအား သက္ႀကီးစကားသက္ငယ္ ၾကားဟူသကဲ့သို႔ပင္ ေျပာျပေလ၏။ ထိုစကားၾကားရျခင္းပင္ ကၽြႏု္ပ္သည္ လြန္စြာမွပင္ မွတ္သားစရာပါလားဟု သတိျပဳ မိသည္။ ငါ့ဘ၀တစ္သက္လံုး ဘယ္ေတာ့မွ အဖြားရဲ႕စကားကို မေမ့စတမ္း မွတ္ထားမယ္ဟု ဆံုးျဖတ္လိုက္၏။ ထိုစကားလံုး တို႔သည္ အဖြား၏ႏႈတ္မွပင္ ကၽြႏု္ပ္၏နား၊ ထိုမွတဆင့္ ကၽြႏု္ပ္၏ႏွလံုးအိမ္အတြင္းသို႔ နစ္၍နစ္၍ပင္ ၀င္ေရာက္သြားသကဲ့သို႔ ခံစားလိုက္ရေတာ့၏။


ဆရာသမားျဖစ္သူတို႔၏ မိခင္ႀကီးျဖစ္သူ တ႐ုတ္ကြမ္းတံုအဖြားႀကီးမွာ ကၽြႏု္ပ္၏မ်က္ႏွာအား ေသခ်ာစြာေစ့ေစ့ၾကည့္၍ ေန၏။ သူေက်နပ္ေအာင္ၾကည့္ေနသည္ဟု ကၽြႏု္ပ္ထင္ပါသည္။ ထို႔ေနာက္ ဤသို႔ျပန္လည္ေျပာေလ၏။ “ေ၀လင္းက. . . အခု တပည့္လည္းခံဖူးၿပီ . . . ဆရာရွိေနသည္ . . . ကၽြန္လည္းခံေနၿပီ . . . အဲ့ဒီေတာ့ . . . ေမာင္ေ၀လင္းႀကီးလာရင္ . . . ဆရာျဖစ္မွာ . . . သူတပါးရဲ႕အရွင္သခင္ျဖစ္လာဖို႔ရာက ေသခ်ာေနၿပီ . . . ပိုက္ဆံကိုအၿမဲေခၽြေခၽြတာတာသံုး . . . အက်ီ အေကာင္းမရွိရင္လည္း ဘာမွမျဖစ္ဘူး . . . သန္႔ရွင္းရင္ရၿပီ . . . ပိုက္ဆံကိုဘဲစု . . . အစားေကာင္းမစားရလည္း ဘာမွ မျဖစ္ဘူး . . . ေရာဂါမျဖစ္ႏိုင္ေလာက္တဲ့ အာဟာရျပည့္၀ရင္ၿပီးတာဘဲ . . . ပိုက္ဆံကိုေကာင္းေကာင္းဆုေတာ့ေနာ္ . . . ေ၀လင္းကို . . . ဒီေန႔ကစၿပီး . . . ဓါတ္ပံုတစ္ပံု႐ိုက္တိုင္း႐ိုက္တုိင္း ႐ိုက္ခအကြက္စား ငါးမူးေပးဖို႔ အဖြား မင္းတို႔ဆရာကို …. ေျပာလိုက္မယ္”ဟုဆိုေလ၏။ ဤသို႔ေသာစကားကိုၾကားရလွ်င္ ႐ုတ္တရက္ေတာ့ စိတ္ႏွလံုးမွာ မည္သို႔မွ် ထူးျခားစြာ ေျပာင္းလဲမႈမရွိေသာ္လည္း ငါ ဒီေန႔ကစၿပီး အကြက္စား ငါးမူးရၿပီဟူသည့္အေတြးသည္ ကၽြႏု္ပ္၏အသိစိတ္အာ႐ံုတြင္ ေျဖးေျဖးျခင္းႏွင့္ သိသိသာသာႀကီးကိုပင္ ဖံုးလႊမ္းသြားေလေတာ့၏။ ကၽြႏု္ပ္သည္ ေပ်ာ္လာသလိုခံစားရ၏။ ကိုယ့္ကုိယ္ကို လည္း အခေၾကးေငြကို ငါ့ပညာနဲ႔ရင္းပင္ ရွာႏိုင္တဲ့လူတစ္ေယာက္ျဖစ္ၿပီဟူသည္ စိတ္ႀကီးမွာလည္း တၿပိဳင္တည္းဆိုသလိုပင္ ၀င္လာေလေတာ့၏။


တစ္ရက္လွ်င္ ဖလင္တစ္လိပ္စာ ဓါတ္ပံု ပံု(၄၀)႐ိုက္လွ်င္ ေငြ(၂၀)ရၿပီ။ ဒါဆို ပံု(၈၀)႐ိုက္လွ်င္ ေငြ(၄၀)ရၿပီဟူေသာ သခ်ၤာဉာဏ္မ်ားလည္း ထြက္လာေလေတာ့၏။ ပံု(၁၀၀)တစ္ေန႔ မရရေအာင္႐ိုက္မယ္ကြာဟုဆိုသည့္စိတ္ဓါတ္မွာလည္း တၿပိဳင္တည္းဆိုသမွာလည္း ကၽြႏု္ပ္၏စိတ္အာ႐ံုတြင္ ေရာက္ရွိလာေတာ့၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ထုိေန႔မွစ၍ လား႐ိႈးၿမိဳ႕ နန္းေဟ၀န္ ဥယ်ာဥ္တြင္ တစ္ေန႔လံုး ဥယ်ာဥ္ႀကီးတစ္ခုလံုး အထက္ႏွင့္ေအာက္ ေျပးရင္းလႊားရင္းႏွင့္ပင္ တစ္ေန႔ပံု(၁၀၀)မရရေအာင္ ႀကိဳးစား၍ ႐ိုက္ေလေတာ့၏။ ထို႔ေၾကာင့္ပင္ တစ္ေန႔လွ်င္ ေငြက်ပ္(၅၀)ရ၏။ ထိုစဥ္ကာလတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံႀကီးသည္ တစ္ေန႔ ထက္တစ္ေန႔ ႏိုင္ငံေတာ္ၿငိမ္၀ပ္ပိျပားမႈတည္ေဆာက္ေရးအဖြဲ႕မွ တည္ေဆာက္ျပဳျပင္မႈမ်ားကို ႏိုင္ငံႏွင့္အ၀န္းကိုပင္ ႀကီးက်ယ္စြာျပဳလုပ္လွ်က္ရွိေနေသာ အခ်ိန္ကာလတစ္ခုပင္ျဖစ္ေနၿပီျဖစ္၏။ ႏိုင္ငံသားမ်ားလည္း ယခင္ ဆိုရွယ္လစ္ေခတ္ႏွင့္ ယွဥ္လွ်င္ တဆတဆေခတ္မွီ၍လာေတာ့၏။ ျမန္မာ့ဒီမိုကေရစီ ႏိုင္ငံေရးအေျပာင္းအလဲေပၚတြင္ ႏိုင္ငံသားမ်ား၏ စိတ္၀င္စား မႈေၾကာင့္ ႏိုင္ငံျခားသတင္းမ်ားကို တ႐ုတ္ေရဒီယိုမ်ားကိုင္ေဆာင္၍ အမ်ိဳးသားအမ်ားစုတို႔သည္ နားေထာင္ၾကေလ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ႏိုင္ငံတကာ ဗဟုသုတမ်ားလည္း ျဖည္းျဖည္းျခင္းႏွင့္ပင္ တိုးတက္လာၾကေလေတာ့၏။
အမ်ဳိးသမီးမ်ား . . . အထူးအားျဖင့္ . . . မိန္းမပ်ဳိမ်ားလည္း သိသိသာသာပင္ ေခတ္ဆန္လာၾကေလေတာ့၏။ ျမန္မာျပည္၏ ၿမိဳ႕ႀကီးမ်ားတြင္လည္း စင္တင္ေတးဂီတမ်ား၊ ကာရာအိုေအဆိုင္မ်ား၊ စားေတာ္ဆက္ႀကီးမ်ားလည္း အၿပိဳင္အဆိုင္ပင္ ေပၚထြက္၍လာေနၿပီျဖစ္၏။ ျမန္မာျပည္ႀကီးသည္ ေစ်းကြက္စီးပြားေရးစီမံကိန္းဟုအမည္တပ္၍ စီးပြားေရး တံခါးဖြင့္ၿပီး ႏိုင္ငံတကာႏွင့္ဆက္ဆံၿပီး ႏိုင္ငံေတာ္စီးပြားေရးေရာ၊ ပုဂၢလိကစီးပြားေရးမ်ားပါ ျပဳလုပ္ေနၾကၿပီျဖစ္၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ပင္ေန႔စဥ္ႏွင့္အမွ် ကၽြႏု္ပ္ထံတြင္ လြန္စြာမွ ေခတ္မီသေယာင္ေဆာင္ေနၾကေသာ မိန္းမပ်ဳိအမ်ားအျပားမွာ ဟိုအ၀တ္အစားႏွင့္ တမ်ိဳး ဒီအ၀တ္အစားႏွင့္တဖံု ဆိုသလိုပင္ ထပ္ကာထပ္ကာလာ၍ အလွဓါတ္ပံုမ်ား ႐ိုက္ကူးၾကေလ၏။

ကၽြႏု္ပ္၏ဆရာျဖစ္သူ ကိုေက်ာ္သက္မွာ ကၽြႏု္ပ္အား ဓါတ္ပံုပညာႏွင့္ပတ္သက္၍ မွတ္သားဖြယ္ရာစကားတစ္ခြန္းကို ဤသို႔ဆိုေလ၏။ “ေ၀လင္း … မင္းဓါတ္ပံုကင္မရာမင္းေလာကမွာ နာမည္ႀကီးတဲ့ဓါတ္ပံုဆရာတစ္ေယာက္ျဖစ္ခ်င္ရင္ ဘယ္ေတာ့မွေနေျပာင္းျပန္မ႐ိုက္နဲ႔”ဟု ဓါတ္ပံုဆရာတုိင္းအတြက္ အဖိုးမျဖတ္ႏိုင္ေသာစကားအား ဆိုေလ၏။ ကၽြႏု္ပ္သည္ ထိုစကား အၿမဲမွတ္ထား၏။ အကယ္၍မ်ား ဓါတ္ပံုအ႐ိုက္ခံမည့္သူက ေနေျပာင္းျပန္တြင္ရွိေသာ ႐ႈခင္းတစ္ခုကို ေနာက္ခံထားၿပီး႐ိုက္ခ်င္တယ္၊ ႐ိုက္ေပးပါ ဟုေျပာလွ်င္ ကၽြႏု္ပ္အေနႏွင့္ ဘယ္ေတာ့မွ်မ႐ိုက္ေပး . . . သို႔ေသာ္လည္း စကားကိုနားေထာင္ေကာင္းေအာင္ ေျပလည္ရာ ေျပလည္ေၾကာင္းေျပာေလ၏။ ဒီအခ်ိန္မွာ ေနကေျပာင္းျပန္ႀကီးျဖစ္ေနေတာ့ ဒီ႐ႈခင္းကို ေနာက္ခံထားၿပီး ႐ိုက္လိုက္လွ်င္ ပံုထြက္ေကာင္းမွာမဟုတ္ဘူး . . . လက္ရွိအခ်ိန္ Lighting ႏွင့္ လိုက္ေလွ်ာညီေထြမႈရွိေသာ ႐ႈခင္းႏွင့္႐ိုက္ထားေသာပံုမ်ားကို ထုတ္ျပၿပီးလွ်င္ ေနႏွင့္ဆန္႔က်င္ဘက္ ႐ႈခင္းမ်ားကိုေရွာင္၍ပင္ အၿမဲပင္႐ိုက္ကူးခဲ့၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြႏု္ပ္႐ိုက္ခဲ့ေသာပံုမွန္သမွ် မေကာင္းဟူ၍ ဘယ္ေတာ့မွ်မရွိ . . .။ ပန္းျခံထဲက ခ်ာတိတ္ကေလး ဓါတ္ပံု႐ိုက္တာ တကယ္ေကာင္းတယ္ . . . ဟူသည့္ သတင္းမွာလည္း မေတာ္ပင္ပ်ံ႕ႏွံ႔သြားၿပီျဖစ္၏။

ထို႔ေၾကာင့္ အကြက္စားရၿပီး တစ္လခန္႔အၾကာမွာပင္ ကၽြႏု္ပ္သည္ တစ္ေန႔ ဖလင္သံုးလိပ္ ပံု(၁၂၀)အနည္းဆံုးထား၍ပင္ ႐ိုက္ခဲ႕ရေလေတာ့၏။ ပြဲေတာ္ရက္မ်ား၊ ႐ံုးပိတ္ရက္မ်ားဆို ဖလင္(၅)လိပ္မွ(၆) လိပ္အထိ ႐ိုက္ရေလေတာ့၏။ ထိုအခ်ိန္မွာဘဲ ကၽြႏု္ပ္၏ဘ၀ပညာ ၊ အတတ္ပညာ၊ အသက္ေမြး၀မ္းေၾကာင္းပညာ ဆရာသခင္မ်ားျဖစ္သည့္ ဦးေက်ာ္ႀကီးႏွင့္ ဦးေက်ာ္သက္တို႔မွ ကၽြႏု္ပ္အား အကြက္စား ငါးမူးမွ (၁)က်ပ္တို႔ တိုး၍ေပးလိုက္ ေလေတာ့၏။ ထို႔ေၾကာင့္ပင္ ထိုစဥ္ကာလမွာ ကၽြႏု္ပ္၏တစ္ေန႔၀င္ေငြလွ်င္ ပွ်မ္းမွ်(၂၀၀ိ/)ရၿပီး တစ္လလွ်င္ (၆၀၀၀ိ/)၀င္ေငြရွိသူ တစ္ဦး၊ တစ္ႏွစ္လွ်င္ ၀င္ေငြ(၇၂၀၀၀ိ/)ရွာႏိုင္သူတစ္ဦး ျဖစ္သြားေလေတာ့၏။
ထိုစဥ္ကာလမွ အစိုးရဌာနမွ အရာရွိႀကီးတစ္ဦး၏ လစာမွာပင္ တစ္လလွ်င္ (၇၀၀ိ/)မွ်သာ ရ၏။ တစ္ႏွစ္လွ်င္ အရာရွိ တစ္ဦး၀င္ေငြမွာ (၁၄၀၀၀ိ/)ပင္ရွိ၏။ ထိုအတြက္ေၾကာင့္ ထိုစဥ္အခ်ိန္တြင္ ကၽြႏု္ပ္၀င္ေငြအားေျပာျပလွ်င္ မည္သူမွ်မယံုႏိုင္ ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္ၾကေလေတာ့၏။ အသက္အရြယ္သည္ အလြန္အမင္း ငယ္ရြယ္လြန္းလွေသာေၾကာင့္လည္းေကာင္း၊ ဘ၀ အေတြ႕အၾကံဳရင့္က်က္မႈမရွိျခင္းေၾကာင့္လည္းေကာင္း၊ မိဘမ်ား၏ မ်က္ကြယ္တြင္ ေနထိုင္လုပ္ကိုင္ေနရေသာအခ်ိန္သည္ မ်ားျပားလြန္းလွေသာေၾကာင့္လည္းေကာင္း၊ ကၽြႏု္ပ္၏ ဘ၀သည္ မသိမသာႏွင့္ပင္ တဆတဆ ပ်က္စီးစျပဳ၍လာေတာ့၏။

ညေနေန၀င္ခ်ိန္သို႔ေရာက္လွ်င္ ဗူးဘီယာ(၁)ဗူးခန႔္ ေသာက္တတ္လာ၏။ စီးကရက္ကိုလည္း ထိုစဥ္ကာလက အေကာင္းဆံု၊ ေစ်းအႀကီးဆံုးျဖစ္သည့္ International 555 ကို ဗူးလိုက္၀ယ္၍ေသာက္ေလေတာ့၏။ အေပါင္းအသင္းမွာ လည္း လြန္စြာမွ မ်ားျပားလာေနၿပီျဖစ္၏။ ထိုအေပါင္းအသင္းမ်ားမွာလည္း ကၽြႏု္ပ္ထက္ အသက္အရြယ္ႀကီးရင့္သူမ်ားသာ ျဖစ္ၾကေလေတာ့၏။ ၄င္းတို႔အားလံုးသည္ ကၽြႏု္ပ္ကိုေခၚလွ်င္ ခ်ာတိတ္ဟုပင္ ကင္ပြန္းတပ္ေခၚေ၀ၚၾကေလ၏။ ဤသို႔ပင္ ေခၚေ၀ၚသူမ်ားျပားလာေသာေၾကာင့္ ကၽြႏု္ပ္၏အမည္ရင္းမွာ ကၽြႏု္ပ္ဆရာမ်ားနွင္႔မိဘမ်ားသာ ေခၚဖို႔အတြက္ပင္ မွည့္တြင္ထားသလိုသာ ျဖစ္ခဲ့ေလေတာ့သတည္း။

ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါဦးမည္ . . . ။


ေမတၱာအနႏၱျဖင့္
ေအာင္ေကာင္းမြန္(လား႐ိႈး)

Popular posts from this blog

ကိုးန၀င္း မိုးလင္းမွသိမယ္ အဓိ႒ာန္(မင္းသိခၤ)

ေသြးထြက္ေအာင္ မွန္သည္ဆိုေသာေဗဒင္(မင္းသိခၤ)

သင္၏အဂၤလိပ္ေမြးသကၠရာဇ္ကေျပာေသာသင္၏အေၾကာင္း

“တကယ္ခ်စ္လို႕လား၊ အ​ပျ​ော်တွဲမွာလားတဲ့” (နှင္းအိဝေ)

ပီယသိဒၶိအေဆာင္