“ဣ႒ဆိုသည္ႏွင့္ အနိ႒ဆိုသည္မွာ”ေအာင္ေကာင္းမြန္(လား႐ိႈး)

တေန႔သ၌ လား႐ိႈးၿမိဳ႕စြန္ ရန္တိုင္းေအာင္ဆုေတာင္ျပည့္ဘုရားအနီး ေရႊလီရတနာရပ္ ကၽြႏု္ပ္၏ေနအိမ္သို႔ အသက္(၅၀)အရြယ္ခန္႔ရွိေသာ အမ်ဳိးသမီးႀကီးတစ္ဦးသည္ အလည္အပတ္ေရာက္ရွိလာေလ၏။ ၄င္း၏အမည္ကား “ေဒၚအုန္းျမင့္” ဟူ၍ပင္ျဖစ္၏။ ကၽြႏု္ပ္ငယ္စဥ္ ကေလးဘ၀ေနထိုင္ခဲ့ေသာ ရပ္ကြက္တစ္ခုတြင္ အတူတကြ ေနထိုင္ခဲ့ဘူးသူ လည္းျဖစ္ေလ၏။ ထိုစဥ္အခ်ိန္အခါတြင္ ၄င္းေဒၚအုန္းျမင့္ေခၚသူ အမ်ဳိးသမီးမွာ ေလာကဓါဏ္၏ ျငင္းပန္းႏွိပ္စက္မႈမ်ား ျပင္းထန္ စြာ ခံစားရၿပီး မိသားစု၀င္အားလံုးတို႔ႏွင့္ ေသကြဲ ကြဲခဲ့ရေလ၏။ ထို႔အတြက္ေၾကာင့္ ထိုစဥ္ကာလ၌ ၄င္း အမ်ဳိးသမီးႀကီးမွာ စိတ္ခံစားမႈလြန္ကဲၿပီး အနည္းငယ္စိတ္ေဖာက္ျပန္ခဲ့ေလ၏။ ယခုအခ်ိန္တြင္ေတာ့ ၄င္းေဒၚအုန္းျမင့္ဆိုသူမွာ သူ၏ဘ၀အား သူ႔ဖာသာသူ ေအးခ်မ္းေကာင္းမြန္ေအာင္ ဖန္တီးေဆာက္တည္ႏိုင္သည့္အျပင္ ဘာသာေရး၊သာသနာေရး၊လူမႈေရး ကိစၥရပ္ မ်ားကိုလည္း ၄င္းအေရးကဲ့သို႔ပင္လွ်င္ အေလးအနက္ထား လုပ္ကိုင္ေပးေနသူတစ္ဦးလည္း ျဖစ္ေန ျပီ္ျဖစ္၏။ အားလွ်င္ အားသလို ကၽြႏု္ပ္ထံသို႔ အလည္လာတတ္၏။ အလည္လာတိုင္းလည္း ေအးေဆးစြာ စကားစျမည္ေျပာရင္းပင္ ေန႔လည္စာ ကၽြႏု္ပ္ထံတြင္ စားၿပီးမွသာ ျပန္တတ္ေလ၏ . . ။ ထို႔ေၾကာင့္ ေဒၚအုန္းျမင့္မ်က္ႏွာအားျမင္လိုက္သည္ႏွင့္ ကၽြႏု္ပ္မွာလည္း
ဟင္းခ်က္စရာမ်ားကို စီမံရေလ၏။

ေဒၚအုန္းျမင့္သည္ ကၽြႏု္ပ္အား ျမင္ျမင္ခ်င္းပင္ ၄င္းအိတ္အတြင္း၌ပါလာေသာ ဂ်ာနယ္တစ္ေစာင္အား ထုတ္၍ေပး၏။ “ဘာမွမလုပ္နဲ႔ဦး၊ ေမာင္ေ၀လင္းေရ . . . ေဟာ့ဒါေလးကို အရင္ဖတ္ၾကည့္စမ္းပါဦး”ဟုဆိုေလ၏။ “ဘာေတြမ်ားသတင္းထူး ပါလာတာလည္း ေဒၚအုန္းျမင့္”ဟု ကၽြႏု္ပ္မွေမးရာ ေဒၚအုန္းျမင့္ဆိုသည္မွာ ဘာမွ်ျပန္မေျဖေသးခင္ ကၽြႏု္ပ္၏အတူေန တပည့္ေလး အိုက္မြန္းမွ ၄င္းဂ်ာနယ္အား ယူ၍ၾကည့္ေလ၏။ ထို႔ေနာက္ ဂ်ာနယ္အတြင္းမွ ေရႊတိဂံုဘုရား လင္းတ(၆)ေကာင္ နားသည့္သတင္းကို ကၽြႏု္ပ္အား ဖတ္ျပေလ၏။ ယင္းျဖစ္စဥ္အေပၚတြင္ ႏိုင္ငံေတာ္ၾသ၀ါဒစရိယဆရာေတာ္ ဘဒၵႏ ၱ နေႏၱာဘာသ၏ ဒါ . . . ေကာင္းတဲ့နိမိတ္ဘဲဟု ေဟာၾကားသြားေၾကာင္းလည္း ထည့္သြင္းေရးသားထားေလ၏။ သို႔ေသာ္ လည္း ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ နကၡတေဗဒပညာရွင္ဆရာႀကီးမ်ား ဘုရားဖူးလာၾကကုန္ေသာ အေတြ႕အၾကံဳရင့္က်က္သည့္ သက္ႀကီး ရြယ္အိုမ်ားတို႔မွာ ယင္းျဖစ္စဥ္နိမိတ္အေပၚတြင္ အမ်ဳိးမ်ဳိးအဖံုဖံု နိမိတ္ေကာက္ေျပာဆိုၾကေလေၾကာင္းမေကာင္းေသာ အတိတ္ နိမိတ္ဟု ေျပာေသာသူမ်ားသာ မ်ားေၾကာင္း ဆရာေတာ္ ဘဒၵႏ ၱ နေႏၱာဘာသကေတာ့ နန္းမေတာ္မယ္ႏု အေၾကာင္းျပဳၿပီး ၄င္း ထမိန္ကို လင္းတခ်ီလာသည္ကို ဘုရင္ျမင္ေတြ႕သြားၿပီး မိဖုရားတင္ေျမာက္ေၾကာင္းကို အေၾကာင္းျပဳၿပီး ေကာင္းသည့္ျဖစ္စဥ္ ဟုေျပာေၾကာင္းလည္းသိရေလ၏။

ရန္ကုန္တိုင္း အုပ္ခ်ဳပ္မႈပိုင္းဆိုင္ရာ အႀကီးအကဲတစ္ေယာက္မွ ယင္းျဖစ္စဥ္သတင္းျပန္႔ပြားၿပီး အခ်ိန္အနည္းငယ္ တြင္ ေရႊတိဂံုဘုရား ေဂါပကထံသို႔ “လင္းတနားတယ္လို႔မေျပာနဲ႔ . . . ေရႊလင္းတ နားတယ္လို႔ေျပာ” ဟုဆိုၿပီး ေဂါပက Black Board ေပၚတြင္ ေရးခိုင္းသြားတယ္ဟု ဆိုေၾကာင္း သို႔ေသာ္လည္း အတင္းအက်ပ္ေတာ့ ေျပာခိုင္းသည္မဟုတ္ဟုလည္း ၄င္း အခ်ိန္တာ၀န္က် ေဂါပကမ်ား ျပန္၍ေျပာေသာစကားမ်ားကို ၾကားရေၾကာင္းသတင္းမ်ားသာျဖစ္ေတာ႔၏။

ေဒၚအုန္းျမင္႔သည္ ကၽြႏု္ပ္အား အေသအခ်ာၾကည့္၍ အဲ့ဒါကိုဘယ္လိုနမိတ္ေကာင္ယူဆဆံုးျဖတ္မလဲဟု အဓိပၸါယ္ရေသာ မ်က္လံုးအစံုတို႔ျဖင့္ ပင့္၍ေမးေလ၏။ ကၽြႏု္ပ္အေနႏွင့္ ဘာမွ်ျပန္မေျပာေသးဘဲ ေခတၱမွ် ၿငိမ္ေနမိ၏။

ကၽြႏု္ပ္ ၿငိမ္ေနရျခင္းမွာ ဣ႒၏သေဘာႏွင့္ အနိႏၱသေဘာအား စဥ္းစားေနျခင္းပင္ျဖစ္၏။ “ဘယ္လိုလဲ ေမာင္ေ၀လင္း၊ ေရႊတိဂံုဘုရား လင္းတနားတဲ့နိမိတ္ကို အေဒၚ့ကို အားမနာတမ္း ျပတ္ျပတ္သားသား ဆံုးျဖတ္ေပးစမ္းပါ”ဟု ဆိုေလ၏။ “အေဒၚ ေဒၚအုန္းျမင့္ ကၽြန္ေတာ့္ဆရာကို သိပ္က်ပ္မေနနဲ႔၊ ကၽြန္ေတာ့္ဆရာ ေနသိပ္မေကာင္းဘူး”ဟု တပည့္ေက်ာ္ေလးအိုက္မြန္းမွ စကားခံ ျပဳေလ၏။.။ ေဒၚအုန္းျမင္႔ေရ ေရႊတိဂံုဘုရားမွာ လင္းတနားတဲ့ကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္ လို႔ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အေနနဲ႔ ဘာမွေတာင္မွ ထပ္ေျပာျပဖို႔ လိုမယ္မထင္ပါဘူး . . . ။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ဂ်ာနယ္ေတာ္ ေတာ္မ်ားမ်ားမွာေကာ၊ သတင္းစာေတြမွာေရာ ဒီသတင္းကို ေဖာ္ျပၿပီး ဆရာေတာ္ေတြ၊ နကၡတေဗဒပညာရွင္ ေဗဒင္ဆရာႀကီး ေတြ နိမိတ္ေကာက္ေျပာၿပီးၾကၿပီဘဲ . . . ။

အဲ့ဒါေၾကာင့္မို႔လဲ ကၽြန္ေတာ္ဒီကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ၿပီးေတာ႔ေတာင္မွ ဘာမွ မေရးဘဲ ေနခဲ့တာ .. .။ အခုခင္ဗ်ားေမးလာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ေျဖရမွာေပါ့ . . .။ ဆန္းပညာနဲ႔ပတ္သက္လို႔ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕အဘ ေဒါက္တာ မင္းသိခၤ နားလည္လြယ္တဲ့နည္းနဲ႔ ေျပာျပခဲ့ဘူးတာရွိတယ္။ သိပ္ကို႐ိုးစင္းတယ္။ မွတ္ရတာလည္းလြယ္ တယ္။ ၿပီးေတာ့ မွန္လည္းမွန္၊ ထိလည္းထိေရာက္တဲ့ ဂမၻီရ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ဘဲ။ အဲ့ဒါဟာ ဘာလည္းဆိုေတာ့ ဣ႒ဆိုတဲ့ ေကာင္းျခင္းရဲ႕သေဘာနဲ႔ အနိႏၱဆိုတဲ့ မေကာင္းတဲ့သေဘာ (၂)ခုကို နံပါတ္(၁)အေနနဲ႔ အရင္ခြဲခြဲျခားျခားနားလည္ထားရမယ္။ ေကာင္းတဲ့ေနရာဌာနမွာ ေကာင္းတဲ့အရာေတြလာရင္ ေကာင္းတဲ့အရာေတြျဖစ္ေပၚရင္ ေကာင္းတယ္။ (ဣ႒+ ဣ႒= ဣ႒) မေကာင္းတဲ့ေနရာမွာ မေကာင္းတဲ့အရာေတြျဖစ္တယ္ …..မေကာင္းတဲ့အရာေတြေပၚတယ္…..မေကာင္းတဲ့နိမိတ္ေတြ ျဖစ္တယ… အခုလို မေကာင္းတဲ့ အနိႏၱသတၱ၀ါလို႔ဆိုရမယ္ . . . လင္းတ လိုမ်ိဳးေပါ့ သခ်ိဳင္းကုန္းမွာရွိတယ္ . . . လာတယ္ . . . နားတယ္ ဆိုခဲ့ရင္ ေကာင္းတဲ့နိမိတ္လို႔ဆိုရမယ္ . . .တိုက္ပြဲအႀကီးအက်ယ္ျဖစ္ေနတဲ့ေနရာမ်ဳိးမွာ လင္းတေတြ အုပ္စုလိုက္ ပ်ံသန္းလာလတဲ့နိမိတ္မ်ိဳး၊ တိုက္ပြဲတည္ေနရာမွာ လာနားတဲ့နိမိတ္မ်ိဳးၾကံဳရင္ စစ္ပြဲႀကီး မၾကာခင္ၿပီးသြားမယ္ … ေကာင္းတဲ့ နိမိတ္လို႔ယူဆရမယ္ . . . ေကာင္းက်ဳိးျဖစ္တည္မႈရမယ္ . . . (အနိႏၱ+အနိႏၱ= ဣ႒) ဒီေတာ့ကာ … ေကာင္းတဲ့ မဂၤလာရွိတဲ့ေနရာမ်ိဳးမွာ မေကာင္းတဲ့နိမိတ္ေတြေပၚတယ္ . . . မဂၤလာမရွိတဲ့ကိစၥမ်ိဳးေတြျဖစ္တယ္ . . . အခုလို မဂၤလာမရွိတဲ့ မေကာင္းေသာ ေက်းငွက္ . . . လင္းတ နားတယ္ဆိုတာကေတာ့ မေကာင္းတဲ့နိမိတ္ပါဘဲ . . . ။ အဲ့ဒီလိုပါဘဲ မေကာင္းတဲ့ ေနရာဌာနကို . . . ဥပမာ-သခ်ဳိင္းကုန္းလုိေနရာမ်ိဳးေပါ့ . . . ေကာင္းတဲ့ေက်းငွက္ျဖစ္တဲ့ ေရႊဟသၤာလိုမ်ဳိး သြားနားတယ္ဘဲ ထားလိုက္ပါေတာ့ . . . ဒါလည္း မေကာင္းတဲ့နိမိတ္လို႔ဘဲ ယူဆရပါမယ္ . . . (ဣ႒+အနိႏၱ=အနိႏၱ) (အနိႏၱ+ ဣ႒=အနိႏၱ)

ဒီေတာ့ကာ . . . ေရႊတိဂံုဘုရားဆိုတာက ျမန္မာႏိုင္ငံႀကီးမွာ ဗုဒၶဘာသာ ျမန္မာႏိုင္ငံသားအားလံုးရဲ႕ အျမင့္ဆံုး အျမတ္ဆံုး ေစတီေတာ္ႀကီးတစ္ဆူျဖစ္တယ္ . . သိပ္ကိုျမင္႔ျမတ္တဲ႔ ဣ႒ ေနရာၾကီးတခုျဖစ္တယ္… .အဲ႔တာေၾကာင္းမလို႔ဆန္းပ်က္တယ္...မေကာင္းေသာနမိတ္ပါ…နိုင္ငံအုပ္ခ်ဳပ္သူေတြအတြက္တင္မဟုတ္ဘူး…..ျမန္မာနိူင္ငံသားအားလံုးအတြက္သက္ဆိုင္တဲ႔နမိတ္ပါ…. ။ လင္းတအေရအတြက္ဟာ (၆)ေကာင္ျဖစ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္မို႔လို႔ ေသာၾကာၿဂိဳလ္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး စဥ္းစားရမယ္။

ေသာၾကာၿဂိဳလ္ရဲ႕ပရိယာယ္ဟာ စကား . . . ခရီး . . . လႈပ္ရွားမႈ . . . မယား . . . သုတ္ေသြး . . . ဆိုၿပီးေတာ့ ျမန္မာ့႐ိုးရာ လာဘ္ဆန္းေဗဒင္က်မ္းေတြမွာေဖာ္ျပထားတယ္ . . .။ အဲ့ဒီေတာ့ကာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျမန္မာႏိုင္ငံသားေတြအားလံုး ခရီးသြားလာကိစၥေတြနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး သတိထားရမယ္။ အနေႏၱာ အနႏၱငါးပါးကို ဦးခိုက္ၿပီး သြားလာသင့္တယ္ . . . ။ ခရီးသြားလုပ္ငန္းလုပ္သူေတြ ယခင္ထက္ပိုၿပီး လုပ္ငန္းအေပၚမွာ ဂ႐ုစိုက္ရမယ္ . . . ။ ေနာက္တစ္ခ်က္က အခုသာသနာဟာ ေဂါတမျမတ္စြာဘုရားရွင္ႀကီးရဲ႕ သာသနာကာလျဖစ္ေနတယ္ . . .။ ေဂါတမဘုရားရွင္ရဲ႕ ဓမၼအႏွစ္ခ်ဳပ္ဟာ သစၥာျဖစ္တယ္ . . . ။ ေဂါတမျမတ္စြာဘုရားရွင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီးက ဘယ္လိုတရားကိုေဟာသလဲလို႔ေမးလာရင္ သစၥာတရားကိုေဟာတယ္လို႔ဘဲေျဖရမွာ . . . လင္းတဆိုတဲ့ ငွက္သတၱ၀ါကို တခ်ဳိ႕ေသာလူေတြက ခ်ီးမြမ္းၾကတာမ်ိဳးေတြ ကၽြန္ေတာ္ငယ္ငယ္က ၾကားခဲ့ဘူးတယ္။ လင္းတကုို လူေတြက ဘယ္ေလာက္ ဘဲမေကာင္းေျပာေျပာ မေကာင္းတဲ့ေနရာမွာ ဘယ္လိုဘဲခိုင္းႏႈိင္းခိုင္းႏိႈင္း သူက အေသေကာင္ကိုသာစားတာ . . . ေသရင္ ေတာင္ ပုတ္မွစားတာ . . . သတၱ၀ါအရွင္ေတြကို သတ္ျဖတ္မစားဘူး . . . ပုတ္မွစားတယ္ဆိုတာကလည္း အေသေကာင္ျဖစ္ တာ ေသခ်ာေအာင္ေစာင့္တဲ့သေဘာေပါ့ . . . ေသတာ ေသခ်ာမွ စားမယ္ဆိုတဲ့သေဘာကိုျပတယ္ . . . အင္မတန္ကို သစၥာ ရွိတယ္တဲ့ . . . ဒါကေတာ့ အေကာင္းျမင္၀ါဒ က်င့္သံုးတဲ့ လူတစ္ေယာက္ လင္းတကိုခ်ီးက်ဴးလိုက္တဲ့ အခ်က္ပါ . . . ဒီအခ်က္ကိုစဥ္းစားလိုက္ေတာ့လည္း . . . သစၥာနဲ႔ ပတ္သက္ျပန္လာတာကိုေတြ႕ရတယ္ . . . ။

အဲ့ဒီေတာ့က သစၥာတရားေတြ ပ်က္ျပားတတ္တယ္ . . . သစၥာခံတပည့္ေတြ သစၥာေဖာက္တတ္တယ္ . . . မယားဆိုတဲ့အရာကိုလည္း ေသာၾကာၿဂိဳလ္ပရိယာယ္အရ ျပန္လည္ထည့္သြင္းစဥ္းစားမယ္ဆိုရင္ အတူတကြ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္သေဘာတူ ခ်ဳပ္ဆိုထားတဲ့ စာခ်ဳပ္စာတမ္းေတြ ပ်က္ျပယ္တတ္ေသာသေဘာ အာနိသင္ရွိႏိုင္ေတာ့တဲ့သေဘာေတြလည္း . . . ပါေနတာကိုေတြ႕ ရတယ္။ေနာက္တခုကသဘာ၀အႏၱရယ္ေတြျဖစ္တတ္တဲ႔သေဘာေတြလဲပါေနတာကိုဒီနမိတ္ကေဖာ္ျပေနပါတယ္။ ဒီေတာ့ကာ ကၽြန္ေတာ့အေနနဲ႔ ေျပာခ်င္တာတစ္ခုပါဘဲ . . . ေလာကီအေနနဲ႔ေျပာရရင္ေတာ့ ယၾတာေပါ့ . . .။ ယခု အခ်ိန္ဟာ ျမတ္ဗုဒၶသာသနာေတာ္ႀကီး တည္ရွိေနေသးတယ္ . . . .။ ပရိတ္ဆိုတာ အရံအတားဘဲ . . . ျမန္မာတစ္ႏိုင္ငံလံုး ေရႊတိဂံုဘုရားကစၿပီး ျမန္မာတစ္ႏိုင္ငံလံုး ပရိတ္ရြတ္ပြဲေတြျပဳလုပ္ သင္႕တယ္လို႕က်ြန္ေတာ္အေနနဲ႕အၾကံျပဳပါတယ္။. . . အဲ့ဒီမွာ ပရိတ္ေရေတြထား အဲ့ဒီပရိတ္ေရေတြနဲ႔ ကိုယ့္အိမ္၊ ကိုယ့္၀င္း၊ ကိုယ့္အလုပ္၊ ကုိယ့္ေက်ာင္းေတြကိုပက္ဖ်န္း . . . ကိုယ္ေသာက္တဲ့ ေသာက္ေရအိုးေတြထဲ့မွာထည့္ … ဗုဒၶဘာသာအိမ္ေတြတုိင္းဆိုလည္း မနက္မနက္ေတြမွာ တရားေခြေတြဖြင့္တဲ့ အေလ့အထေတြရွိၾကတာဘဲ . . . အမွန္ တကယ္က်င့္ၾကံအားထုတ္ထားတဲ့ ေထႀကီး၀ါႀကီးဆရာေတာ္ႀကီးေတြရဲ႕ ပရိတ္တရားေခြကို ေန႔စဥ္ဆက္တိုက္ဖြင့္ နာၾကား ရင္ေကာင္းတယ္ . . .

အဲ့ဒီလိုမ်ိဳး ကိုယ္စီကုိယ္စီေကာင္းျမတ္တဲ့ သေဘာမေနာနဲ႔ ကိုယ့္ျပည္၊ ကိုယ့္ေျမ၊ ကိုယ့္အမိႏိုင္ငံႀကီး ေကာင္းစားပါေစေတာ့ . . . ကမၻာ့အလယ္မွာ ထင္ေပၚေအာင္ျမင္တိုးတက္ပါေစေတာ႕ဆိုတဲ့ စိတ္အာ႐ံုကေလးေတြကို ႏွလံုးသြင္းၿပီး ကုသိုလ္တရားေတြ ပြားမ်ားၾကေစခ်င္တယ္ . . . ဒါဆိုရင္ တတုိင္းျပည္လံုး မေကာင္းတဲ့ အနိႏၱ ပါပါ့ဓါတ္ေတြ လႊင့္ေပ်ာက္ၿပီး ဣ႒ ေကာင္းျမတ္တဲ့ ေသာမဓါတ္ေတြ ျဖစ္ေပၚလာလိမ့္မယ္ . . . စိတ္ခ်မ္းသာ ကိုယ္ခ်မ္းသာ ျဖစ္ၾကရလိမ့္မယ္။ ေကာင္းျမတ္တဲ့ ဆႏၵဓါတ္ေတြ ျပည့္၀ၾကလိမ့္မယ္ . . . အဲ့ဒီေတာ့ ေဒၚအုန္းျမင့္ေရ . . . အမ်ားသူငါထက္ ခင္ဗ်ားအရင္ စလုပ္လိုက္ေတာ့။” ကၽြႏု္ပ္စကားအား နားေထာင္ရင္းပင္လွ်င္ ေဒၚအုန္းျမင့္သည္ ေခါင္းတညိမ့္ညိမ့္ျဖင့္ အေသအခ်ာ မွတ္သားေနဟန္ရွိေလ၏။ အလားတူစြာပါဘဲ တပည့္ေက်ာ္ေလး အိုက္မြန္းမွာလည္း စာအုပ္ႏွင့္ေဘာပင္ကိုင္၍ပင္လွ်င္ ကၽြႏု္ပ္ေျပာသမွ်အခ်က္အလက္ေတြအား ေရးမွတ္၍ ေနေလ၏။ ထို႔ေနာက္တြင္ကား ၄င္းေရးမွတ္ေသာ မွတ္စုေခါင္းစဥ္အျဖစ္

“ဣ႒ဆိုသည္ ႏွင့္ အနိႏၱဆိုသည္မွာ” ဟု

ျပတ္ျပတ္သားသား အမည္ေပး ေရးခ်လိုက္ေလေတာ့၏ . . . ။

ေဒၚအုန္းျမင့္သည္လည္း ထိုေန႔ ေန႔လည္စာကို ကၽြႏု္ပ္ထံတြင္မစားေတာ့ဘဲ ဘုန္းႀကီးပင့္ဆြမ္းကပ္ ပရိတ္တရားနာဖို႔ ျပင္ဆင္စရာရွိတာေတြ ျပင္ဆင္ေတာ့မယ္ဟုဆိုၿပီးလွ်င္ ကၽြႏု္ပ္၏ေနအိမ္ ျခံ၀င္းအတြင္းမွ ေအးခ်မ္းေကာင္းမြန္သြက္လက္ လွေသာ ေျခလွမ္းမ်ားျဖင့္ပင္ ထြက္ခြာသြားေလေတာ့သတည္း . . .။

ေမတၱာအနႏၱျဖင့္
အဘ ေဒါက္တာ မင္းသိခၤ ၏ တပည့္ရင္း
ဆရာေအာင္ေကာင္းမြန္(လား႐ိႈး)

Popular posts from this blog

ကိုးန၀င္း မိုးလင္းမွသိမယ္ အဓိ႒ာန္(မင္းသိခၤ)

ေသြးထြက္ေအာင္ မွန္သည္ဆိုေသာေဗဒင္(မင္းသိခၤ)

သင္၏အဂၤလိပ္ေမြးသကၠရာဇ္ကေျပာေသာသင္၏အေၾကာင္း

“တကယ္ခ်စ္လို႕လား၊ အ​ပျ​ော်တွဲမွာလားတဲ့” (နှင္းအိဝေ)

ပီယသိဒၶိအေဆာင္